Як співпраця з блогерами може принести від 1,5 до 4 мільйонів охоплень у соцмережах. Кейс Intertop

06.08.2021
5721

Intertop

Згідно з останнім дослідженням компанії Gradus Research, українські бренди збільшили інвестиції у діджитал канали комунікації. Так, зростання інвестицій у просування брендів у соціальні мережі збільшився на 65%, на банерну рекламу - 46% і відеорекламу на 45%. При цьому майже половина користувачів не помічають рекламу у соцмережах, а вважають за краще рекомендації блогерів. Head of SMM and Influencer Marketing в Intertop Антон Бокий на Influencer Marketing Day привів три кейса мережі і розповів про те, як співпрацювати з блогерами, навіщо їм це потрібно і поділився кейсами компанії. 


Intertop Shopping Fest

Компанія проводить фестиваль шопінгу кожен сезон. Наші клієнти вже звикли до нього і чекають його з нетерпінням.

Прес-паки. У новому сезоні Intertop запустив знижку -20% на нову колекцію. Компанія також вибрала 30 лідерів думок і відправила їм прес-паки - цього разу це був рейл (підлогове вішало для одягу - ред.) З трьома вішалками і коробки з-під взуття.


 

Фото: скріншот з презентації Intertop

Блогери оцінили персональний підхід - кожен чохол для одягу брендований слоганом Intertop і нікнеймом блогера з Instagram. Це корисна річ - наприклад, зараз один з блогерів продовжує використовувати його на зйомках і у подорожах. Ми ставили KPI отримати 90 публікацій, але у підсумку отримали 120.

Крім UGC-контенту від блогерів, Intertop оплатив кілька публікацій у топових блогерів - Даші Квіткової (охоплення 452 000) і Богдана Шелудяка (охоплення 262 000). Публікації луків від Intertop у сторіз у телеведучої Лесі Нікітюк принесли 500 000 переглядів. Google Analytics показав, що коефіцієнт повернення інвестицій (ROI) склав 300%. Якщо ви хочете отримати великі охоплення, блогерів треба здивувати, надати їм "вау-емоцію".

Лайв. Рітейлер провів дві live-трансляції: з телеведучою Лесею Нікітюк і моделлю Наталією Гоцій. У прямому ефірі дівчата розбирали гардероб і показували одяг з Intertop. Крім того, поруч з ними був стиліст, який розповідав про тренди і закликав відвідати Intertop Shopping Fest.

Чат-бот. Компанія створила інтерактивного чат-бота у Telegram і просувала його за допомогою лідерів думок, які закликали перейти у чат-бот, пройти Fashion-квест і отримати додаткову знижку. Щоб її отримати, потрібно було зробити пост зі знижкою в Instagram.

Всього у квесті взяли участь 7 000 чоловік, з них 2 680 пройшли його до кінця. У цілому квест - це приклад вдалого UGC-контенту.

Intertop.ua Sport

 

Головним завданням цього кейсу було показати, що intertop.ua - місце, де можна купити Nike, Adidas, Puma та інші відомі бренди. Важливо обрати таку людину, у якої є дійсно якісна аудиторія. Цей лідер думки повинен мати авторитет, любити спорт і тренування. Наш вибір припав на топ-модель і інфлюенсера Наталія Гоцій. У неї є кілька майданчиків - Instagram, YouTube, Telegram, де вона розповідає про тренування та особистий догляді. Її завданням було щомісяця публікувати огляд якогось бренду. Наприклад, у Telegram вона тренувалася повністю в одязі та взутті від Intertop, в Instagram - постила окремі пости зі спортивною тематикою або про стрітстайл.

Фото: скріншот з презентації Intertop

У колаборації з брендом Skechers Intertop організував open-air тренування для бажаючих з Наталією Гоцій. Зареєструватися можна було за допомогою безкоштовної форми - це зробили 500 чоловік, хоча сам захід був розрахований максимум на 80 людей. Це говорить про те, що у Гоцій дійсно жива аудиторія, яку цікавить як тримати себе у формі і як красиво одягатися.

Для тренування були відібрані 80 учасників з перших зареєстрованих, а всім іншим Intertop відправив промокод зі знижкою на товари Skechers. Варто відзначити, що всі 80 учасників прийшли рано вранці в неділю на тренування у Perfect Place на березі Дніпра.

Скрізь у всьому цьому був присутній бренд Intertop: у результаті було опубліковано 300 stories від учасників, а охоплення склало 1,5 млн.

Кейс Kiko Milano

При запуску італійського бренду косметики Kiko Milano, Intertop обрав 60 лідерів думок, які отримали прес-паки з запрошенням на відкриття.

Так як це італійський бренд, ми подумали, що коробка з-під піци - це асоціація з Італією. Але всередині чорних коробок перебувала не піца, а живі квіти. Оскільки аудиторія Intertop - це дівчата, б'юті-блогери, блогери, редактори, візажисти, дуже важливо було створити "вау-ефект". У результаті блогери опублікували 300 сторіз в Instagram, ми отримали 10 постів і 4 мільйони охоплень.

Фото: скріншот з презентації Intertop 

Крім того, Intertop на комерційній основі взяв три публікації у трьох інфлюенсерів: Сабіни Мусіної (охоплення поста зібрало 502 000), Дашею Квіткової (500 000) і Машею Тимошенко (663 000).

Що важливо знати, якщо ви починаєте працювати з блогерами:

  1. Чітко для себе визначати мету. Продати? Побудувати нове знання про бренд?

  2. Правильно вибрати формат для подачі інформації (пости, історії, запрошення);

  3. При роботі - довіра: компроміс між компанією і блогером;

  4. Після будь-якої кампанії важливо проводити аналіз.

 

Записав: Олександр Шаріпов



Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.