Маркетингові витрати на інфлюенсерів у 2021 році досягнуть $3,69 млрд

11.08.2021
635

Фото: Talking Influence

Цього року  маркетологи у США витратять на лідерів думок майже на $1 млрд більше ніж у 2020 році. Про це повідомляє Chain Store Age. Згідно з прогнозом eMarketer, витрати американського маркетингового агента на маркетинг зростуть на 33,6% у 2021 році до $ 3,69 млрд , що є найбільшим зростанням витрат у галузі з 2019 року.


Зростання триватиме до 2023 року, коли витрати на маркетингові кампанії, наблизяться до $5 млрд. 

Як повідомляє eMarketer, Instagram є провідною маркетинговою платформою, на яку припадає близько половини ринку. Значна частина витрат також йде на YouTube та Facebook, TikTok.

Як зазначається у звіті eMarketer, майже дві третіх американських маркетологів працювали з маркетингом лідерів думок минулого року, порівняно з 55,4% у 2019 р. Оскільки пандемія вплинула на бюджети маркетологів багато з них були змушені призупинити кампанії або скоротити зарплати інфлюенсерам.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.