Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Борис Марков, "АТБ-маркет": "Через 3-5 років мережі буде необхідно розвивати більш дрібні формати або відкривати магазини в маленьких населених пунктах"
Фото: гендиректор корпорации АТБ Борис Марков Фото: Ukranews.com
Мережа "АТБ-маркет" почала розвиватися в містах з населенням від 7 000 осіб і відкривати магазини на великих транспортних розв'язках (найчастіше, без прив'язки до населених пунктів), розповів СЕО корпорації АТБ Борис Марков в інтерв'ю Андрію Жуку у відеоблозі "За рамками рітейлу ".
"У таких обласних центрах як Київ, Харків, Львів, Одеса наша представленість і насиченість ще недостатня за нашими нормативами", - додав Марков.
На початок квітня 2021 мережа об'єднувала 1220 торгових точок. В 2021 році компанія планує відкрити 120 нових магазинів і провести реновацію 60 вже існуючих. З 2022 року темпи розвитку "АТБ-маркет" прискоряться до 150 магазинів щорічно.
"Через 3-5 років компанії буде необхідно або розвивати більш дрібні формати, або відкривати магазини в маленьких населених пунктах. Але це багато в чому буде залежати від рівня життя та зростання економіки України", — говорить глава АТБ (володіє мережею "АТБ-маркет" ).
Прогнозований оборот "АТБ-маркет" у 2021 році - 170-180 млрд грн (у 2020 році він становив 149,8 млрд грн). Заплановані інвестиції в розвиток мережі і логістики - 12 млрд грн ($ 425 млн, за курсом НБУ на 16.04.21). У минулому році рітейлер інвестував в бізнес $400 млн.
Борис Марков: "Власна оцінка" АТБ-маркет "- $ 3-4 млрд". У 2019 співвласник корпорації АТБ Геннадій Буткевич озвучував цифру в $3 млрд. "Якби у нас в країні діяли правила європейських країн, ми б коштували $ 4-5 млрд", - уточнював Геннадій. За словами Бориса Маркова: "В Україні немає таких покупців, які б дозволили собі компанію такого розміру. Навіть для європейських операторів ринку - це великі угоди і, як правило, їх роблять пул-покупців".
Private label займає в обороті мережі АТБ - 20%, в асортименті - 28-29%. "У перспективі 3-5 років на полицях залишаться бренди категорії А / Прайвет лейбл / ексклюзивний імпорт", — уточнив Марков.