"АТБ" увійшов до трійки найбільших дискаунтерів Центрально-Східної Європи

22.12.2021
3069

Фото: АТБ

Найбільша українська мережа продуктових знижок в Україні АТБ посіла третє місце серед дискаунтерів на ринку Центрально-Східної Європи. Таких висновків дійшли експерти Colliers у своєму звіті ExCEEding Borders про торгову нерухомість та ринок дискаунтерів регіону ЦСЄ.


За кількістю магазинів провідним ритейлером названо мережу польського дискаунтера Biedronka з більш ніж 3 100 магазинами. Німецька компанія Schwarz Group, якій належить Lidl, посідає друге місце з більш ніж 2000 магазинів. Мережа "АТБ" із приблизно 1270 магазинами посіла третє місце.

«Глобально поштовхом для розвитку дискаунтерів в Україні став не лише загальний низький рівень доходів, а й інші фактори. Дискаунтер – це чітка модель: зрозумілі стандартизовані магазини зі стабільним набором товарів. За рахунок цього дискаунтери орієнтовані на максимальне зниження собівартості відкриття нових локацій. У порівнянні з іншими операторами обсяг інвестицій у відкриття буде нижчим на 20—30%, а іноді й на 50%. Як результат – дискаунт-оператори можуть дозволити собі щільніше покриття районів і розташовуються ближче до свого споживача», – зазначає провідний експерт консалтингової компанії Colliers Ukraine у ​​сегменті торгової нерухомості Ігор Заболоцький.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.