Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Тенденції дизайну 2022 року: сучасна ностальгія, метавсесвіт та гендерна інклюзивність
Фото: Picsart
Додаток Picsart представив прогноз тенденцій у дизайні на 2022 рік. Згідно з ним у наступному році у дизайні будуть переважати: сучасна ностальгія, перехід до метавсесвіту, використання синього та бірюзового кольорів, гендерна інклюзивність, органічний цифровий та готичні шрифти.
Сучасна ностальгія
Зростає схильність до поєднання ретро-елементів із технікою. У 2022 році ми побачимо як сучасна ностальгія закріпиться у візуальному світі. Наприклад, такий тренд уже з'явився на обкладинки альбомів виконавців Dua Lipa — Future Nostalgia і сингл The Weeknd Take my spirit.
Метавсесвіт
Зважаючи на всі розмови про захоплюючі віртуальні світи, все більше людей можуть уявити себе онлайн-персонами чи аватарами у фантастичних цифрових просторах.
Пошукові запити гри з віртуальним світом Toca World збільшилися на 1614% цього року, а додаток для соціальних аватарів imvu – на 641%. Picsart прогнозує, що популярність цього тренду продовжуватиме зростати у міру того, як все більше творців і компаній почнуть займатися створенням власних метавсесвітів.
Так, нещодавно бренди Nike та H&M запустили власні віртуальні колекції одягу та взуття.
Також Nike планує створити віртуальний метасвіт під назвою Nikeland. Новий проект дозволить збільшити аудиторію бренду за рахунок інтеграції справжнього спорту з його цифровим аналогом.
Переважання бірюзового кольору
Відтінок заспокійливий і все ж веселий, також нагадує про цифрові елементи. Picsart за останні місяці помітила 101% сплеск пошукових запитів про синій та його відтінки. Цей тренд також підтримує Pantone, який оголосив наймодніші кольори сезону, одним з яких є синій.
Гендерна інклюзивність
Представляти інтереси різних спільнот перетворюється на норму. Кількість запитів з гендерної інклюзивності збільшилася на 237%.
Бренди теж вже відчули цей тренд: так, Louis Vuiton в колекції весна/літо 2021 представив гендерно-нейтральну колекцію. Інший люксовий бренд — Gucci — також підхватив нову хвилю, представивши окрему категорію під назвою Gucci MX.
Органічний цифровий
Враховуючи зручність, яку приносять цифрові інструменти, робота з органічними матеріалами, такими як папір і вінтажна плівка, стала рідкістю. Picsart каже, що користувачі тепер наслідують аналогові відчуття за допомогою таких змін, як зернистість плівки, рваний папір і накладення віньєтки.
Пошук по запиту “Розірваний папір” збільшився на 909%. У Picsart також побачили зростання використання "рукописних шрифтів" на 270%.
Готичні шрифти
У 2022 році Picsart рекомендує включити декоративні готичні шрифти у свої проєкти. Бренди часто використовують такі шрифти під час створенні колекцій. Наприклад, Gucci використав цей тренд ще у 2016 році, випустивши худі з капюшоном з написом готичним шрифтом.
Цей шрифт давно використовувався у готичній субкультурі. Але його підхопили й інші бренди, як Been Trill або хіп-хоп колектив A$AP Mob, який використав шрифт для своєї дебютної колекції одягу та прикрас у 2013 році.
Переклад: Вікторія Лаврентій