Тенденції дизайну 2022 року: сучасна ностальгія, метавсесвіт та гендерна інклюзивність

07.12.2021
3812

Фото: Picsart

Додаток  Picsart представив прогноз тенденцій у дизайні на 2022 рік. Згідно з ним у наступному році у дизайні будуть переважати: сучасна ностальгія, перехід до метавсесвіту, використання синього та бірюзового кольорів, гендерна інклюзивність, органічний цифровий та готичні шрифти.


Сучасна ностальгія

Зростає схильність до поєднання ретро-елементів із технікою. У 2022 році ми побачимо як сучасна ностальгія закріпиться у візуальному світі. Наприклад, такий тренд уже з'явився на обкладинки альбомів виконавців  Dua Lipa — Future Nostalgia  і сингл The Weeknd Take my spirit.

ROZETKA | Виниловая Пластинка Dua Lipa - Future Nostalgia: Moonlight Edition  (2LP). Ціна, купити Виниловая Пластинка Dua Lipa - Future Nostalgia: Moonlight  Edition (2LP) в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Львові. Виниловая

Метавсесвіт

Зважаючи на всі розмови про захоплюючі віртуальні світи, все більше людей можуть уявити себе онлайн-персонами чи аватарами у фантастичних цифрових просторах.

Пошукові запити гри з віртуальним світом Toca World збільшилися на 1614% цього року, а  додаток для соціальних аватарів imvu – на 641%. Picsart прогнозує, що популярність цього тренду продовжуватиме зростати у міру того, як все більше творців і компаній почнуть займатися створенням власних метавсесвітів.

Так, нещодавно бренди Nike та H&M запустили власні віртуальні колекції одягу та взуття.

H&M DEBUTS A VIRTUAL ALL VEGAN COLLECTION AND FASHION SHOW IN ANIMAL  CROSSING

Також Nike планує створити віртуальний метасвіт під назвою Nikeland. Новий проект дозволить збільшити аудиторію бренду за рахунок інтеграції справжнього спорту з його цифровим аналогом.

Переважання бірюзового кольору

Відтінок заспокійливий і все ж веселий, також нагадує про цифрові елементи. Picsart за останні місяці помітила 101% сплеск пошукових запитів про синій та його відтінки. Цей тренд також підтримує Pantone, який  оголосив наймодніші кольори сезону, одним з яких є синій.

woman sitting in teal design elements from old computer systems

Гендерна інклюзивність

Представляти інтереси різних спільнот перетворюється на норму. Кількість запитів з гендерної інклюзивності збільшилася на 237%.

Бренди теж вже відчули цей тренд: так, Louis Vuiton в колекції весна/літо 2021 представив гендерно-нейтральну колекцію. Інший люксовий бренд — Gucci — також підхватив нову хвилю, представивши окрему категорію під назвою  Gucci MX.

Gucci drops gender-fluid, non-binary edit Gucci MX, but there's a catch

Органічний цифровий

Враховуючи зручність, яку приносять цифрові інструменти, робота з органічними матеріалами, такими як папір і вінтажна плівка, стала рідкістю. Picsart каже, що користувачі тепер наслідують аналогові відчуття за допомогою таких змін, як зернистість плівки, рваний папір і накладення віньєтки.

Пошук по запиту “Розірваний папір” збільшився на 909%. У Picsart також побачили зростання використання "рукописних шрифтів" на 270%.

colorful collage edit with a ripped paper effect

Готичні шрифти

У 2022 році Picsart рекомендує включити декоративні готичні шрифти у свої проєкти. Бренди часто використовують такі шрифти під час створенні колекцій. Наприклад, Gucci використав цей тренд ще у 2016 році, випустивши худі з капюшоном з написом готичним шрифтом.

Цей шрифт давно використовувався у готичній субкультурі. Але його підхопили й інші бренди, як Been Trill або хіп-хоп колектив A$AP Mob, який використав шрифт для своєї дебютної колекції одягу та прикрас у 2013 році.

main_edit1

Переклад: Вікторія Лаврентій

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.