Мікрофулфілмент, розробка та криптовалюти — тенденції в ритейлі у 2022 році

29.12.2021
3661

Фото: Bullfrag

Американська компанія, яка спеціалізується на спеціалізованій обчислювальній техніці для роздрібних мереж, банківській, фінансовій, туристичній та медичній галузях NCR, спрогнозувала основні тенденції у ритейлі на 2022 рік. Серед них продовження трудової кризи та використання криптовалюти для оплати товарів та послуг. Про це пише Chain Store Age.


Наслідки трудової кризи будуть відчутними

Нестача співробітників у магазині часто призводить до збільшення черг у магазинах або повільнішому виконанню замовлення, а також повільній доставці. Прогнозується, що ритейлери зіштовхнуться з труднощами у наданні конкурентних можливостей у магазині, порівняно з онлайном. NCR прогнозує, що ритейлери у 2022 році будуть інвестувати у технології, які забезпечать наскрізне управління магазинами, автоматизацію праці та альтернативні варіанти оплати. Ці рішення допоможуть підвищити ефективність та продуктивність, необхідні для того, щоб упоратися з поточною кризою у сфері праці, за рахунок перерозподілу персоналу, спрощення деяких операцій та зменшення навантаження на поточних працівників.

У цьому дусі ці технологічні рішення дозволять співробітникам ефективніше взаємодіяти з покупцями, щоб підвищити якість їх обслуговування у магазині.

Мікрофулфілмент

Окремі магазини перетворилися на центри виконання замовлень. Великі мережі з великим бюджетом додали складські площі для виконання онлайн-замовлень або відкрили власні даркстори, щоб забезпечити швидшу доставку.

Правильна технологія була і матиме вирішальне значення для управління мікрофулфілментом. Ритейлери можуть впроваджувати власну систему виконання онлайн-замовлень, яка може легко поєднувати досвід роботи у магазині та онлайн, а також інтегруватися з існуючим програмним забезпеченням та бути зручною для споживачів.

Ще одним трендом у фулфілменті є автоматизація. Наприклад, Walmart додає до своїх магазинів невеликі центри виконання замовлень, які використовують боти для отримання товарів для онлайн-замовлень. Деякі з цих фулфілмент-центрів також матимуть автоматизовані пункти видачі замовлень для клієнтів та водіїв, щоб вони могли швидко забирати замовлення. Крім того, Walmart тестує безпілотні автомобілі для доставки онлайн-замовлень із дарксторів.

Edge-розробка

Споживачі очікують, що діджиталізація відбуватиметься на кожному етапі взаємодії з брендом, незалежно від часу, каналу чи розташування. Ситуація ускладнюється тим, що поведінка споживачів постійно змінюється, у результаті ритейлерам потрібно постійно підлаштовувати під них свої процеси. Це вимагає від компаній створення інфраструктур, що адаптуються, які можна безперервно інтегрувати. Провідні аналітики прогнозують використання периферійних обчислень у роздрібній торгівлі як одну з найшвидших тенденцій зростання.

Периферійний роздріб використовує технології, можливості підключення та набір навичок нової цифрової робочої сили для підвищення операційної ефективності, кращого розуміння клієнтів та надання цілеспрямованої розповіді, що відкриє для споживачів цінність та лояльність. Десять років тому машина була просто машиною. Але тепер транспортні засоби стають все більш пов'язаними, і виробники автомобілів вкладають значні кошти у впровадження електромобілів, перетворюючи автомобілі з транспортного засобу на двотонні "гаджети на колесах". Фактично магазини також стають мобільними пристроями.

Криптовалюти стануть мейнстримом

Близько 14% дорослих американців зараз мають криптовалюту, а ще 22% ніколи не володіли криптовалютою, швидше за все, куплять її наступного року. Це більшість населення, яка тепер отримає ще один спосіб оплати.

Щоб задовольнити потреби цих споживачів, ритейлери додали можливості оплачувати товари та послуги біткойном онлайн. Серед них Sheetz, Home Depot, Starbucks або Whole Foods.

Переклад: Вікторія Лаврентій

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.