Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
H&M продає віртуальний одяг та взуття та нещодавно провела модний показ у грі
Фото: H&M
Бренди Nike та H&M запускають власні віртуальні колекції одягу та взуття.
H&M запускає віртуальну екологічну колекцію Nintendo, яка включає обрані предмети жіночого та чоловічого одягу з нової лінійки H&M Co-Exist Story, схваленої PETA. Компанія відтворила у віртуальній формі одинадцять предметів із колекції. Серед них пуховики, аксесуари, сукні, блейзери та худі.
Компанія вже провела перший модний показ H&M у Animal Crossing. Також буде запущено саму колекцію та оновлене доповнення острова Looop Island, який компанія раніше спеціально запустила для гри.
Nike також нещодавно подала заявки на реєстрацію своїх товарних знаків для віртуального одягу: бренд Nike, слоган Just do it, логотипи Swoosh, Air Jordan, Jumpman та ін.
Виробник нещодавно розмістив вакансії для дизайнера віртуального взуття та інших посад віртуального одягу. У їхньому описі йдеться, що Nike шукає людину у групу, роль якої провести "віртуальну революцію". Компанія має намір почати продавати віртуальний одяг, головні убори, взуття в онлайн та віртуальному світі.
Віртуальні товари стають дедалі моднішими. Moschino став одним із перших модних брендів, які запустили віртуальну колекцію, натхненну популярною грою The Sims – Moschino x The Sims Capsule Collection. Ціни на товари становлять від $85 до $1295.
Люксові бренди напередодні фестивалю шопінгу виставили у Китаї на продаж цифрові товари (NFT). Їхні продажі мали тривати з 20 жовтня по 11 листопада, але багато речей виявилися розпродані раніше. Burberry, наприклад, вже розпродала 1000 шарфів по $453 кожен, які постачалися з інтерактивним NFT з оленями.
- Нагадаємо, раніше стартап віртуального одягу DressX залучив додаткові інвестиції. Загалом за час існування він залучив $3,3 млн венчурного фінансування.