Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Топ-5 маркетингових тенденцій у 2022 році за версією The Drum
Фото: Real Estate News
Журнал The Drum представив основні тенденції, які потрібно враховувати маркетологам у своєму бізнесі протягом найближчих місяців. Серед них, важливість збору персональних даних, персоналізація та нейромаркетинг. Retailers публікує основні тези.
Збір персональних даних
Збираючи інформацію безпосередньо від клієнтів, компанії отримують більш чітке та правдиве уявлення про споживачів, що може дозволити їм краще зрозуміти їхній спосіб мислення, бажання та потреби.
У цьому сенсі гейміфікація є потужним інструментом ефективнішого збору персональних даних. Цей метод може дати споживачеві цінність за їхні дані для підприємств. Наприклад, інтелектуальні ігри можуть включати ігрові опитування або вікторини, які можна використовувати для збору даних про уподобання та очікування від продукту.
Цифрова трансформація
Хороша маркетингова стратегія ефективно та амбітно використовує дані клієнтів, але не всім це легко вдається. Хоча пандемія призвела до необхідності переходу до цифрових технологій, для деяких цей перехід не мав необхідної цифрової інфраструктури. Можливо, вони боролися зі застарілими системами, нестачею ресурсів та інвестицій або просто не мали часу переглянути свої цифрові зусилля.
Для інших це розуміння того, наскільки важливою є цифрова трансформація для їхнього бізнесу. Наприклад, повна цифрова трансформація актуальна для їхнього бізнесу або була лише більш тимчасовим заходом для боротьби з коронавірусом. Шлях до цифрової трансформації ще не закінчено.
Персоналізація
Персоналізація має велике значення: 90% маркетологів відзначають, що вона суттєво сприяє прибутковості бізнесу, а 61% людей очікують, що бренди адаптуватимуться через їхні переваги.
Персоналізація залежить від збору точних даних про клієнтів, якими вони можуть не бажати ділитися, наприклад, тому що колись вони отримали дуже багато спаму від бренду або просто не бачать сенсу в обміні такою інформацією. Тут знову можна використовувати гейміфікацію - це можливість дізнатися більше про бажання клієнтів або просто підвищити впізнаваність бренду, спонукаючи клієнтів проводити більше часу з брендом.
Використання нейромаркетингу
Нейромаркетинг як тренд знову набиратиме обертів. Прикладом цього є сила "спонукання", проста, але дієва концепція, яка використовує психологію поведінкової економіки перетворення поведінки під час перегляду веб-сторінок у спонукання до здійснення покупок.
За словами Річарда Талера, який отримав Нобелівську премію у 2017 році за внесок у поведінкову економіку, "спонукання" - це пропозиція споживачам, яку вони можуть легко уникнути, але це також може вплинути на прийняття рішень. Розміщення фруктів на рівні очей (що спонукає споживача до покупки) є одним із таких прикладів, зазначає він.
За його словами, поєднання теорії "спонукання" та гейміфікації має ще більший потенціал для впливу на споживача.
Сила зв'язку у спільноті
У міру зняття обмежень у всьому світі, споживачі стали хотіти того, що раніше вважали само собою зрозумілим, наприклад, спільноти та єдності.
У міру ослаблення обмежень, можливість відновлення зв'язку через події також стало важливим у забезпеченні цінних і пам'ятних моментів, що сприяють залученню.
Переклад: Вікторія Лаврентій