Роботизація та конфіденційність. Основні тренди інтернету речей у 2022 році

05.01.2022
4848

Фото: news.mit.edu

Інтернет речей (Internet of Things — IoT) — це концепція передачі між різними пристроями чи девайсами. Ці дані можна збирати і аналізувати, щоб зрозуміти поведінку та переваги клієнта. Retailers оприлюднює основні тренди інтернету речей у 2022 році, які визначило видання Fast Company.


Згідно з дослідженням американського інвестиційного банку Goldman Sachs, у 2016 році світ інтернету речей складався з 12 млрд підключених пристроїв. При цьому, за прогнозами IoT Analytics, ця цифра зросте до 2025 року до 27 млрд пристроїв. У 2021 році індустрія інтернету речей оцінювалася приблизно $300 млрд.

Великі світові ритейлери вже використовують цю технологію — наприклад, Walmart використовує дані про погоду для прогнозування продажів продуктів, а виробник солодощів Lolli and Pops аналізує маршрути покупців, щоб створювати розумні дисплеї із зображенням цукерок у своїх магазинах, таким чином покращуючи асоційовані взаємодії з клієнтами.

Роботизація

Поєднання зручності та знань робить інтернет речей цінним для людей. Нинішній брак робітників на підприємствах чи фабриках, спричинений пандемією, змушує людей задуматися — а чи не дозволити роботу виконувати їхню роботу? Незабаром роботизація може стати буквально єдиним способом виживання для деяких підприємств.

Розпізнавання особи

Технології розпізнавання облич продовжать розвиватися. Люди хочуть почуватися у безпеці, тому, наприклад, системи,які реагують на датчик руху, будуть все більш популярними.

Автоматизація у доставці їжі

Крім того, розвивається роботизація і у сфері громадського харчування. Роботи можуть допомогти вирішити проблему кадрового голоду, яку зазнає зараз ця галузь. Згідно з дослідженнями, доставка їжі за допомогою роботів може скоротити витрати ресторанів на 50% порівняно із звичайною доставкою, де працюють люди.

Наприклад, стартап Starship Technologies вже доставляє їжу роботами у понад 20 університетських кампусах. У січні минулого року компанія заявила, що вже зробила понад мільйон доставок до США, Британії, Німеччини та Естонії.

Спрощення підключення до Інтернету

Через розвиток бездротової мережі, до якої може підключатися необмежена кількість пристроїв, зникає проблема незліченних проводів, по яких раніше передавалися дані. Це важливо, адже відсутність хаосу у проводах, легке підключення до інтернету та контрольована взаємодія зі споживачем можуть “прив'язати” його до вашого закладу чи компанії.

Топ-менеджменту компаній та CEO важливо вчасно визначати ризики, які можуть виникнути із бурхливим розвитком інтернету речей. Щоб уникнути проблем, потрібно інвестувати у нові таланти, переконатися, що люди у вашій компанії добре розуміються на нових концепціях. Перенавчати людей непросто і недешево, але ті, хто це зробить - надалі отримають лише позитивні зміни у компанії і, як наслідок, прибуток.

Якість життя та конфіденційність

Важливим чинником є якість життя. “Сидячий” спосіб життя багатьох людей пропорційний розвитку фітнес-індустрії. Для людини, яка стежить за своїм здоров'ям, фітнес-браслети та інші подібні гаджети просто необхідні. Через них можна отримати не лише цінні дані про своє здоров'я, але, наприклад, і викликати допомогу, якщо вона знадобиться. Купівля таких гаджетів - це не слідування трендам, це "купівля душевного спокою".

Конфіденційність буде однією з найсерйозніших проблем у 2022 році. Змінюватися завжди важко. Перехід від "старого до нового" займе час і буде дорогим. І державам, і приватному сектору потрібно буде працювати спільно, щоб запровадити та покращити стандарти безпеки.

Переклад: Олександр Шаріпов

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.