Еволюція сторітелінгу і співпраці з інфлюенсерами. Як змінюється підхід до креативу у рітейлі?

18.08.2021
779

Фото: Instagram

В умовах пандемії tech-індустрія почала працювати по-іншому. Прискорений перехід на цифрові технології підштовхнув бренди до більш інноваційного, ніж будь-коли раніше, використанню соціальних мереж. Креативний відділ Facebook виділив кілька трендів з інноваційними рішеннями для рекламного ринку.


 

Еволюція відносин інфлюенсерів з брендами - від охватних інфлюенсерів до креативних фахівців

Бренди переосмислюють не тільки те, як вони взаємодіють з інфлюенсерамі, а й те, з ким саме вони вважають за краще працювати. Замість того, щоб працювати з інфлюенсерами з мільйонною аудиторією, вони співпрацюють з креаторами і мікроінфлюенсерами, які допомагають їм створювати незвичайний контент.

Запускаючи минулого літа свою першу колекцію ароматів, косметичний бренд Sephora прагнув уникнути рекламних штампів на кшталт надутих губ і оголених торсів і замість цього зосередився на фруктах і кольорах, що становлять основу ароматів.

Facebook порадив їм розглянути для цього мікроінфлюенсерів - креаторів, які працюють на платформах компанії з нішевими темами на кшталт сенсорної доповненої реальності і 3D фентезі.

Серед інфлюенсерів, з якими Sephora вирішила співпрацювати - Джес Херінгтон, нейробіолог з вісьмома тисячами передплатників, який створює високочутливі зображення, і Роман Брацкі, фуд-дизайнер, який займається 3D моделюванням. Разом вони створили ефекти доповненої реальності, які були використані в Instagram. Рекламна кампанія нової колекції ароматів з успіхом увірвалася на переповнений ринок.

 

Показники реклами, створеної інфлюенсерами, були значно вищими, ніж звичайні, а колекція ароматів у перший місяць стала лідером за обсягом продажів на ринку, завоювавши частку у 6,6%. Вона навіть випередила продукти таких відомих брендів, як Dior, Chanel і YSL.

Еволюція сторітелінгу - аудиторія стає частиною сюжету

Ще один креативний тренд у соціальних мережах - еволюція сторітелінгу від лінійного формату до інтерактивного. Це означає, що бренди закликають свою аудиторію стати частиною історії. Для цього можуть використовуватися як рекламні продукти, так і нові технології.

Коли бразильський бренд презервативів Sico попросив Facebook допомогти переорієнтувати їх бренд на покоління зумерів, які вважали його застарілим, платформа допомогла їм розробити сюжетні лінії для даної вікової групи за допомогою рекламних опитувань. Цей простий підхід дозволив користувачам «вибрати свою власну пригоду», прийняти рішення і побачити наслідки свого вибору на кожному етапі історії. Так Facebook створив привабливий і інформативний для споживачів спосіб поспілкуватися з Sico.

 

У результаті кампанії запам'ятовуваність реклами у вісім разів перевищила середній показник по регіону.

Переваги офлайн-шопінгу перейшли в онлайн

Тут tech-індустрія побачила серйозний прогрес у минулому році: бренди стали проводити сміливі експерименти у цифровому форматі.

Для багатьох з нас шопінг - соціальна активність: ми можемо піти за покупками з друзями і рідними, оцінити вибір один одного у примірочній, викласти фотографії з обновками.

Щоб відтворити магію примірочних кімнат, Facebook разом з корейським торговим центром MDS запустили серію шопінг-заходів у прямому ефірі Facebook. Соціальна мережа привернула інфлюенсерів, які приміряли одяг з нової лінійки, паралельно спілкувалися один з одним і відповідали на запитання аудиторії. Екосистема, яку платформа допомогла побудувати для MDS, дозволила успішно провести кампанію: глядачі могли брати участь у діалозі, задавати питання про одяг і купувати  його у Messenger. Надалі дані, які Facebook отримав під час взаємодії з користувачами, допомогли платформі запустити рекламу і проводити більш ефективні кампанії.

 

Описані вище тренди соціальних мереж особливо ефективні, коли бренди використовують їх у сукупності. Це наочно показує приклад L'Oreal, який зібрав 125 інфлюенсерів на свій б'юті онлайн-фестиваль, провів захід в обмежений період часу, щоб підкреслити його ексклюзивність, і інтегрував досвід спілкування у Messenger у прямий ефір, щоб відтворити реальний досвід шопінгу. Результати кампанії перевершили всі очікування - щоденні продажі зросли на 400%.

Джерело: Sostav

 

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.