Витрати на рекламу у всьому світі у минулому році скоротилися на 1,2%

07.12.2021
2304

Фото: dron.digital

Згідно з дослідженням eMarketer, витрати на рекламу у всьому світі у минулому році скоротилися на 1,2%, що стало першим в історії скороченням. Проте прогнозується, що загальні витрати до кінця цього року перевищать допандемійний показник 2019 року на понад $120 млрд. 


Загальні світові витрати на рекламу цього року зростуть на 19,9%, досягнувши $780,59 млрд.  При цьому витрати на цифрову рекламу зростуть на 29,1% сягнувши позначки у $491,70 млрд

На Google цього року припадатиме 38,1% всього глобального зростання витрат на цифрову рекламу, його доходи від реклами сягнуть $146,12 млрд. 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.