Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Ринок інтернет-реклами за 2021 зріс на майже на 50% — звіт ВРК
Фото: Выксавкурсе
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела щорічне дослідження, згідно з яким, фактичне зростання ринку інтернет-реклами між 2020 та 2021 роками очікується на рівні 48%.
ТВ-реклама
На наступний рік прогнозують зростання інвестицій у ТБ рекламу на рівні не менше ніж 15%, що викличе інфляцію від 25%. Зазначається, що зростання цін на пряму рекламу потягне за собою зростання цін на спонсорство.
Реклама у пресі
У середньому 70% реклами, яка сьогодні розміщується у друкованих медіа, видавці залучають самостійно, і 30% розміщують рекламні агентства. У місцевих видавців 100% реклами розміщують українські компанії, у національних до 25% складає реклама міжнародних джерел.
Приблизно половину доходів видавничих компаній сьогодні становить прибуток від розміщення реклами у друкованих медіа. Друга половина доходів – оплата за різноманітні рекламні прояви у цифрових продуктах.
Радіо реклама
У цьому році онлайн-казино та букмекери збільшили інвестиції у радіо рекламу в кілька разів. Кратно зросли також “e-commerce”, “кондитерські вироби”, “морозиво”, “бренди” та “пиво” - це дозволило збільшити прогноз росту ринку з 17% до 19%.
Зовнішня реклама
За підсумками 2021 обсяги розміщення Out Of Home Media зросли на 27%. Найактивніше зростали категорії: комп'ютерна техніка, зв'язок, медицина, продовольчі товари, торгівля. При цьому ринок Digital зовнішньої реклами у році, що минає, виріс на вражаючі 78%.
Реклама у кінотеатрах
2021 рік показав зростання на “планові” 30%, а стриманий прогноз на 2022 виглядає як зростання на 35%.
Інтернет-реклама
Прогнозують зростання ринку інтернет-реклами у 2022 році щонайменше на 34%, а фактичне зростання між 2020 та 2021 роком очікується на рівні 48%.
Зростання у 2022 році відбуватиметься насамперед за рахунок відео та пошукової реклами, де головними драйверами росту є на сьогодні та будуть наступного року глобальні гравці (Google, Facebook та, ймовірно, посилюватимуться позиції TikTok). Частка аудіо реклами склала 0,3% від обсягу інтернет медіа.
Очікуване зростання ринку інфлюенсер маркетингу складатиме щонайменше 40% у 2022 році.