Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Чотири способи як бренди можуть оновити свої маркетингові стратегії
Фото: Depositphotos
Сьогодні бренди все частіше довіряють свою популярність і продажу великим платформ як Facebook, Google і Amazon. Однак за останні роки ціни на цифрову рекламу зросли, тому рітейлери шукають нові можливості або відновлюють вже традиційні канали для популяризації своєї продукції.
Відродження друку
Незважаючи на те, що у минулому році зростання e-commerce прискорився, оскільки покупці стали рідше відвідувати магазини, деякі рітейлери і бренди продовжують використовувати друковані каталоги. Це пов'язано з тим, що основні гравці почали відмовлятися від друку, наприклад, IKEA або Victoria`s Secret. Тому даний канал став менш завантаженим, відповідно більш привабливим для деяких рітейлерів. Крім того, зростання цін на цифрову рекламу повернув каналу актуальність. Для брендів, які продають дорогі товари в інтернеті, друкований каталог у руках споживачів може бути тим інструментом, який змусить їх здійснити онлайн-покупку.
Нове - це добре забуте старе
За словами Поллі Вонг, президента Belardi Wong, останнім часом, крім каталогів, також популярним стала пряма розсилка. Починаючи з травня минулого року, від 80% до 90% клієнтів Belardi Wong, повідомляли про значні зростання у цифрах, а також про високі показники відповідей поштою. Пряма розсилка теж стала особливо привабливою для брендів, орієнтованих на споживачів, оскільки онлайн-конкуренція загострюється, і покладатися виключно на Facebook і Google обходиться дорого.
Крім каталогів і прямої розсилки, бренди освоїли інші види реклами, що не були затребувані, але знову стали популярними, наприклад, телебачення та друкована реклама.
Також, незважаючи на зростання онлайну, офлайн, схоже, нікуди не дінеться. Як маркетинговий канал, офлайн магазини дозволяють занурити споживача в ту атмосферу, якої немає у онлайну. Наприклад, б'юті-журнал Allure відкрив офлайн магазин у Нью-Йорку, у якому об'єднані технології, доповнена реальність, QR-коди і розумні дзеркала.
Фото: Allure Store
Переосмислення стратегій цифрового маркетингу
Після того як Apple представила ряд оновлень, включаючи зміни щодо відстеження у додатках, тепер, якщо користувач відмовиться передавати персональні дані, то унікальний ідентифікатор мобільного пристрою Apple (IDFA) не надсилатимуть розробнику додатки або власнику сайту. Це означає, що бренди змушені шукати нові маркетингові канали, які принесуть великий прибуток, оскільки Facebook або Instagram як маркетингова платформа стали не настільки доступними і надійними, як це було раніше.
Крім друкованих маркетингових каналів або офлайна, бренди можуть використовувати інші форми засобів масової інформації. Наприклад, Trader Joe's у 2018 році запустив свою першу серію подкастів "Inside Trader Joe's", яка увійшла у число кращих шоу, які можна слухати на iTunes.
Цей канал вирішили освоїти і інші бренди і рітейлери, наприклад, Coach і Barney's. Навіть IKEA, яка припинила виробництво свого друкованого каталогу після 70 років, оголосила, що зробить новий "каталог" у форматах підкастів і аудіокниг.
Експерименти для нового підходу
Кращий спосіб для визначення рекламного каналу - це запитати клієнта, що він хоче бачити. У наш час це досить просто зробити за допомогою онлайн-опитування: дізнатися, яким товари клієнт надає перевагу, що купує у конкурента і так далі. Але вибір правильного методу реклами не обов'язково є універсальним. Те, що працює для одного бренду, може не працювати для іншого, тому потрібно експериментувати.
Джерело: Retail Dive