Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Продуктова мережа "Два кроки від хати" — холдингу! Fest — планує відкрити 50 магазинів. Тоді як ще до карантину холдинг планував її продати
Фото: fest.lviv.ua
В 2009 році ресторанний холдинг Fest! почав відкривати продуктові магазини у Львові під назвою "Два кроки від хати". Співвласник холдингу Андрій Худо виданню Forbes розповів, що перед карантином 2020 року компанія планувала продати мережу, передає rau.ua
"Але прийшов COVID і ми розгорнули ще шість зовсім маленьких магазинчиків площею 20-50 кв. м., де продавали найнеобхідніше, а також маски і антисептики", — зазначив Худо. Так з'явився проект "Продуктова міссія" який став частиною рітейл-бізнесу холдинга.
У рітейлі маржа на порядок менше, ніж в ресторанному бізнесі, каже Худо. "Але це більш-менш стабільний оборот. У наших планах – відкрити ще 50 магазинів", — розповів співвласник Fest!.
Зараз мережа налічує 8 магазинів у Львові.
Також в планах Fest! відкрити до 5 ресторанів "Реберня" та 20 точок "П’яна вишня" у 2021 році.
- Формулою виживання Fest! в 2020 році було зберегти команду і мати ліквідність. Якщо не було виторгу, то компанія брала кредити. "Наша політика – мати мінімум три банки в портфелі. Працюємо з банками з іноземним капіталом. У нас були вільні ліміти, а коли їх не вистачало, домовлялися про додаткову виборку і збільшення лімітів", — розповів Андрій Худо.