Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження: більшість відвідувачів ресторанів не хочуть чекати на своє замовлення більше 5 хвилин
Фото: https://focus.ua/
У звіті Oracle йдеться про те, що розширення можливостей доставки впливає на очікування клієнтів щодо швидкості обслуговування. За даними звіту, понад 20% відвідувачів дратуються після двохвилинного очікування свого замовлення у вікні видачі замовлення. Ще 70% – якщо очікування становить понад п'ять хвилин.
Нетерпіння, яке зростає, виникає через те, що частка онлайн-замовлень готової їжі продовжує зростати. За даними NPD Group, 75% усіх замовлень у листопаді та на початку грудня у США було зроблено на винос або доставку. Кількість замовлень на винос збільшилася на 19% порівняно з тим самим періодом два роки тому.
Багато ресторанів покладалися на доставку та замовлення на винос, щоб вижити останні півтора роки, проте це значно уповільнило процес обслуговування: згідно з SeeLevelHX, середня швидкість обслуговування у 2021 році збільшилася на 26 секунд.
Уповільнення обслуговування також пов'язане з тиском на робочу силу: все менше співробітників можуть виконувати замовлення як на винос, так і обслуговувати клієнтів у ресторанах.
Зрушення у споживчому попиті змусило кілька мереж переосмислити свої операційні процеси та моделі ведення бізнесу. Наприклад, Wendy's, Taco Bell, Del Taco, Burger King, KFC та McDonald's почали експериментувати з новими форматами, що пропонують замовлення лише з собою.
Встигнути приготувати замовлення за дві чи п'ять хвилин – не просте завдання навіть для повністю укомплектованих кухонь. Якщо очікування клієнтів продовжать зростати, автоматизація може стати найважливішою темою розмови, оскільки 50% ресторанних бізнесів планують запровадити автоматизовані технології протягом двох-трьох років.