Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Український сервіс доставки овочів OVO залучив $150 000. У нього вклалися фонд TA Ventures, клуб приватних інвесторів ICLUB
Фото: Depositphotos
Український сервіс з доставки овочів і фруктів OVO оголосив про залучення $150 000. У стартап вклалися фонд TA Ventures і клуб приватних інвесторів ICLUB, повідомляє видання Vector з посиланням на компанію. OVO не розкрила оцінку. Операцію провели ще в 2020 році.
Нагадаємо, восени минулого року в OVO вклалася Fedoriv Group. Сума інвестицій не розголошувалася. За рахунок цих залучених грошей сервіс побудував новий бренд OVO (раніше - "Київ Овочі"), провели перезапуск IT-інфраструктури і запустили рекламну кампанію.
Партнер TA Ventures Олег Маленков розповів, що команда OVO взяла краще від моделі HelloFresh і додала в неї доставку протягом години. "Всього за кілька місяців після інвестиції команда збільшила місячну виручку в 5 разів і відкрила перший дарк-стор", — уточнив Маленков.
До кінця березня в OVO планують залучити інвестиції в рамках ще одного раунду. У планах OVO стати лідером ринку доставки свіжих фруктів і овочів до кінця 2021 року. Також в планах відкрити кілька дарк-стор (магазин, який працює тільки на доставку) в Києві.
Cпівзасновник OVO Роман Мелкумов уточнив ain.ua, що спочатку компанія не планувала залучати інвестиції. "Ми запустили сервіс в розпал карантину і розвивали його за рахунок оборотних коштів. Оскільки бізнес з першого дня був прибутковим, ми думали про бізнес-кредит, але познайомилися з Андрієм Федорівим - і він запропонував стати партнером в нашій компанії", — зазначив він .
- OVO - це сервіс замовлення та доставки овочів і фруктів по Києву і у 25 кілометровій зоні за містом. Спочатку сервіс називався «Київ Овочі» і був створений Романом Мелкумовим і Степаном Зіняковим 22 квітня 2020 року, коли в Україні вже діяли карантинні обмеження. Роман і Степан провели дослідження ринку, прорахували кілька бізнес моделей і за 2 тижні, вклавши 55 $, запустили MVP сервісу (мінімальний життєздатний продукт), писало видання ain.ua.
Джерело фото: Depositphotos