Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
В Одесі запускається онлайн-сервіс доставки і самовивозу продуктів lafa.market. У ньому можна робити замовлення одночасно з декількох магазинів
Фото: lafa-market
В Одесі почне працювати це онлайн-сервіс доставки і самовивозу продуктів - lafa market, повідомляє AIN. На платформі користувач зможе відразу замовляти продукти з декількох магазинів.
Творці називають це мультиплатформенністю. Користувач може зайти на маркетплейс, одночасно і в одному замовленні додати до кошику різні товари з різних магазинів: наприклад, замовити продукти у "Сільпо", а побутову хімію у Eva.
Крім того, сам процес замовлення гейміфіцірований. Користувач може у реальному часі спостерігати, як додаються до замовлення товари зі списку. Є живий чат, у якому замовник може спілкуватися зі збирачем і обговорювати замовлення: наприклад, якщо потрібного товару немає у магазині або він не тієї якості. Доставку у межах міста планують здійснювати менш, ніж за годину.
Як відзначають засновники сервісу, ринок e-grocery в Україні поки що у зародковому стані. За даними компанії, український ринок онлайн-замовлення продуктів зараз становить всього 0,8% від загального обсягу онлайн-покупок у країні. Для порівняння, у Великобританії цей показник дорівнює майже 12%, а у Південній Кореї - 25%. Весь ринок онлайн-торгівлі в Україні оцінюють у $17 млрд, і поки тільки $100 млн припадає на онлайн-доставку продуктів.
За оцінками команди, прямих конкурентів у маркетплейса немає: сервіси типу Glovo або Rocket орієнтовані у першу чергу на ресторани. А Zakaz.ua не працює з експрес-доставкою і не пропонує мультиплатформенні замовлення.
До листопада стартап планує тестовий запуск маркетплейса в Одесі і підключення до нього перших магазинів. До літа наступного року у lafa.market з'являться Android- та iOS-додатки, а перші 100 тисяч клієнтів планують досягти вже до 2023 року. У майбутньому на платформу lafa.market планують додати безліч нових функцій, наприклад, розділ з рецептами, щоб користувач міг обрати рецепт і в один клік оформити до кошику продукти, які потрібні для його приготування.