Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У Києві запустився сервіс експрес-доставки продуктів Turbo.ua. Поки що він працює на Лівому березі
Фото: Turbo
У Києві запустився новий сервіс експрес-доставки продуктів з дарксторів Turbo.ua. Поки що доставка доступна тільки на Лівому березі - з двох точок на Позняках і Осокорках. До кінця року сервіс планує покрити ще п'ять нових мікрорайонів, а всю столицю - до кінця весни, повідомив у коментарі Retailers CEO Turbo.ua Богдан Багрій.
За словами Багрія, технічний запуск у столиці стався ще влітку, а повноцінно доставка була запущена після Дня Незалежності. «Компанію зареєстрували у грудні, майже 9 місяців ми набирали команду і разом готувалися до народження MVP проекту», - розповів Багрій.
Зараз доставка можлива з двох магазинів. У листопаді компанія запускає третю точку.
Стартап співпрацює з понад 80 постачальниками. Основний акцент на органіку, український крафт і якісний імпорт, відзначає Багрій.
Turbo.ua доставляє безкоштовно замовлення від 250грн. Однак, якщо вартість замовлення менше, користувач платить за доставку 40 грн. За схожою схемою працює інший сервіс швидкої доставки Cooker, який також обіцяє доставку за 15 хвилин. Однак, на відміну від Turbo.ua, у якого є тільки експрес-доставка за 15 хвилин, Cooker також пропонує планову доставку протягом двох годин. «Є тільки швидка доставка, планову і її доцільність розглянемо у наступному році, адже для неї потрібно більше SKU, щоб бути цікавими покупцям. На сьогодні у нас 2000 SKU, які в цьому році плануємо розширити до 2500 SKU », - коментує Багрій.
Після покриття Києва, Turbo.ua планує виходити в усі міста-мільйонники. СЕО сервісу не зміг озвучити інвестиції і фінансові результати роботи, зазначивши, що на даний момент "говорити про це ще рано".
За словами Багрія, запуск стартапа по швидкій доставці пов'язаний з мінливими перевагами клієнтів. «COVID криза стала каталізатором для зростання онлайн продажів. Наприклад, онлайн, в порівнянні з офлайн виріс у 11,1 разів у Великобританії, 16,2 - в Італії або 12,2 в Нідерландах, що і призвело до активного розвитку сервісу q-commerce. З цієї бізнес-моделі вже успішно розвиваються такі бренди як Getir, Gorrilas, Zapp, Gopuff або Fancy, і все це говорить про майбутні зміни людських звичок. Якщо говорити про наш ринок, то ми бачимо, що 41% українців готові здійснювати шопінг онлайн, і лише 17% вже це роблять. Через пандемії майже 40% працювали з дому, 27% стали частіше займатися з дітьми, а 37% частіше готувати, тому ми плануємо допомогти людям заощаджений час від походу в магазин конвертувати у сімейний перегляд фільмів або прогулянки на свіжому повітрі з домашніми улюбленцями » , - підсумував Багрій.
- Нагадаємо, з літа 2021 року сервіс доставки Glovo почав розвивати доставку з власних дарксторів - Glovo Express. Зараз в Україні у Glovo працює 14 фулфілмент-центрів у 5 українських містах-мільйонниках: Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі та Львові. До кінця року сервіс планує розширити мережу Glovo Express до 21 локації.
- Влітку 2021 року у Києві також запустився білоруський сервіс доставки продуктів з дарксторів Bazar. Він пропонує безкоштовну доставку продуктів протягом 15 хвилин без обмеження за мінімальним замовленням.
Авторка: Людмила Будіна