Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
У магазині "Всі. Свої" на Хрещатику з'явився контейнер для використаної одягу. Він буде переданий до благодійного магазину "Ласка"
У магазині українських брендів "Всі. Свої" на Хрещатику, 27 з'явився бокс для використаних речей. Про це рітейлер написав у себе в Instagram. Речі з цього боксу потраплять в благодійний магазин "Ласка".
"Сьогодні sustainable living перетворюється із тренда на культуру, а люди починають звертати увагу на проблеми екології і надмірного споживання", - йдеться в пості "Всі. Свої" в Instagram.
У "Всі. Свої" можна приносити тільки одяг. Він має бути чистим і незіпсованим. Все інше, - взуття, сумки, книги, вази або інший декор, можна принести в магазин "Ласка".
Як підготувати речі до здачі потрібно:
▪випрати та висушити ;
▪перевірити кишені на наявність сторонніх предметів і фурнітуру на справність;
▪упакувати речі в пакети і міцно зав'язати.
Подібні бокси, в яких покупці можуть залишити використані речі, впроваджують великі рітейлери, зокрема, H&M, Uniqlo, The North Face, Zara і Levi`s і інші. Речі йдуть на переробку, або їх віддають на благодійність. Деякі рітейлери при цьому дають покупцям винагороду у вигляді знижок на покупки в магазинах.
- У 2019 віддати речі на переробку можна було в 4200 магазинах H&M Group по всьому світу. За це покупці можуть отримати знижку в розмірі 15%.
- У 2014 році Levi's запустив свою ініціативу з переробки одягу в обмін на 10% знижку на покупки.
- З 2015 року японський рітейлер одягу Uniqlo також приймає вживаний одяг бренду, який потім передають нужденним.
Нагадаємо, за прогнозами аналітиків Global Data, вже через 10 років ринок секонд-хенду зможе випередити ринок фаст-фешн: до 2028 року в США ринок секонд-хенду має зрости до $ 64 млрд, тоді як ринок фаст-фешн сягне тільки $44 млрд.