Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
З "воротами" та персоналом: як працює перший автономний магазин “Ашан” у Києві
Фото: Retailers
У середині грудня французький продуктовий ритейлер "Ашан" відкрив перший в Україні автономний магазин у київському ЖК "Комфорт таун". Вхід до нього можливий через згенерований у додатку ритейлера QR-код.
Асортимент магазину такий же, як і у точках Pick up Point. Наприклад, є кава та свіжа випічка, консерви, напої, товари для тварин та ін. У ньому також можна забрати онлайн-замовлення. Його головна відмінність - він працює цілодобово і у ньому немає касирів. Проте зараз у тестовому режимі магазин працює до 23:00. Кореспондент Retailers відвідав новий магазин та ділиться враженнями про його роботу.
Вхід до магазину
Для входу до магазину потрібно мати додаток "Ашан". Натиснувши іконку "Ключ", користувач автоматично отримує QR-код, який потрібно відсканувати на датчику збоку біля входу до магазину. Код дійсний хвилину. Якщо ви новий користувач, необхідно встановити програму "Ашан".
Всередині магазину
Відразу при вході до магазину стоять "ворота", які, за словами персоналу, ще не працюють, оскільки були встановлені незабаром після відкриття. За припущеннями двох продавців-консультантів, які перебували у магазині, ворота у майбутньому будуть служити для пропуску відвідувачів до магазину та з нього: вони оснащені аналогічним датчиком, що знаходиться на вході. Швидше за все, до воріт потрібно буде додати чек або QR-код додатку "Ашан".
Як розрахуватися за покупки?
Сплатити покупки можна самостійно, відсканувавши штрих-код товару на касі самообслуговування, що знаходиться у центрі торгового залу біля автомата з кавою. Потім на екрані необхідно вибрати зручний спосіб оплати. Але без допомоги персоналу, будучи вперше у магазині, зорієнтуватися відразу не просто. Кореспондентові Retailers у покупці кави допомогли продавці-консультанти.
Висновок: вперше при відвідуванні магазину обійтися без допомоги персоналу не можна. Після остаточного доопрацювання процесів у магазині, у тому числі, запуску роботи 24/7 та встановлення “воріт”, кроки, які виконує покупець, нагадуватимуть йому розрахунок на касі самообслуговування та не викликатимуть труднощів при відвідуванні.