Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
H&M впроваджує віртуальну примірку у деяких магазинах у Німеччині
Фото: Nexr-technologie
Шведський ритейлер H&M запровадить функцію віртуальної примірки у частині своїх магазинів у Німеччині. Про це повідомляє Fashion United. Рішення було розроблено у рамках технологічного партнерства з NeXR Technologies SE і базується у Берліні лабораторією інновацій H&M, H&Mbeyond.
Про те, що рітейлер працює над запуском віртуальної примірочної, стало відомо у січні цього року.
Функція була створена у співпраці з NeXR і H&Mbeyond, щоб "забезпечити новаторський підхід до роздрібної торгівлі і допомогти проаналізувати поведінку клієнтів щодо даної технології". Нова технологія прагне не тільки запропонувати клієнтам магазинів одягу унікальний купівельний досвід, а й проаналізувати вплив "цифрових примірочних" на споживачів.
Як буде працювати віртуальна примірювальна?
Сканери тіла Fusion 3 від AvatarCloud Fashion поставлять у магазинах рітейлера. Клієнти зможуть користуватися ними для того, щоб створити власний "віртуальний аватар" зі своїми точними розмірами. Надалі за допомогою аватара, який прив'яжуть до облікового запису на сайті H&M, можна буде віртуально приміряти нові товари з колекції продавця - близько 30 предметів одягу.
Додаток AvatarCloud на даний час вже доступний для завантаження через Apple Appstore і Google Play. Перші покупці зможуть випробувати цю функцію з 14 жовтня по 6 листопада у магазинах Берліна і Гамбурга.