Rozetka підтвердила свій вихід до Узбекистану. Компанія планує відкрити ще чотири точки у Ташкенті та вийти у регіони

11.11.2021
2555

Онлайн-рітейлер офіційно підтвердив свій вихід до Узбекистану, де вже відкрив дві точки видачі товарів у Ташкенті і незабаром там планує відкрити ще чотири точки, повідомили у пресслужбі.


 

На новому ринку онлайн-рітейлер також планує розширитися на інші регіони - Самарканд, Наманган, Андіжан, Бухару та Фергану. За словами компанії, зараз вони хочуть зрозуміти попит на різні категорії — і тому сформувати асортимент.

«Узбекистан — країна, що стрімко розвивається, з 35-мільйонним населенням, ми бачимо на цьому ринку великий потенціал і сподіваємося, що такі перспективні для економіки країни проекти отримають підтримку. Поки що все рухається дуже активно, — коментує Георгій Фесенко, CEO Rozetka в Узбекистані.

Крім того, Rozetka працює над проектом кросборду: щоб мільйони товарів з rozetka.com.ua стали доступними для покупців з Узбекистану, а товари з Узбекистану імпортувалися до України, а також над запуском маркетплейсу, який запрацює вже 2022 року.

  • Про запуск Rozetka в Узбекистані стало відомо влітку 2021 року. Тоді компанія там зареєструвала два товарні знаки та логотип.

  • У середині вересня онлайн-рітейлер запустив сайт інтернет-магазину і тоді відкрив перший пункт видачі замовлення у столиці Узбекистану - Ташкенті.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.