Розвиток не за свої: Підбірка франшиз, які запустили рітейлери в 2020 році і на початку 2021 року

06.04.2021
10313

Фото: Depositphotos

Власник агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП) Юрій Косюк заявляв, що їх франчайзингова мережа магазинів з охолодженою курятиною "Наша Ряба" застаріла, мовляв це «позавчорашній день». Тому компанія вирішила розвивати нові напрямки.
Нові франшизи МХП, що запустилися в минулому році — це Doner Market і "Мясомаркет".

Фото: “Укрінформ”

Doner Market — точка з продажу шаурми

Для діючих франчайзі, МХП пропонує два типи франшизи (тут можна почитати детальніше).

1. Відділ у складі "Мясомаркета" (проект МХП)

Площа приміщення — від 5,5 м.кв., за умови наявності додаткового місця зберігання.

Інвестиція в обладнання і меблі — від 65 000 грн.

Мінімальні продажі — від 100 порцій в день.

Окупність устаткування — до 2 місяців.

2. Окрема торговельна точка

Дві ці франшизи без паушального внеску. Розмір роялті в МХП не озвучують.

"Мясомаркет" - мережа невеликих магазинів

Для вже діючих франчайзі МХП пропонується три типи франшизи: для відкриття міст з населенням до 20 000 чоловік, до 200 000 чоловік і третій варіант — більше 200 000 чоловік.

Площа магазинів — від 40 кв.м. до 100 кв.м., в залежності від чисельності населення міста.

Інвестиції у відкриття — від $ 25 000 до $ 90 000.

Період окупності — 3-4 роки. Роялті не стягується до 100% окупності магазину.

Паушальний внесок відсутній.

Витрати для нових партнерів будуть відрізнятися від тих, що зазначені вище. Деталі потрібно уточнювати в МХП.

Фото: Litra

Litra — мережа спиртних напоїв

У грудні 2019 року мережа Litra відкрила перший франчайзинговий магазин, але її активний розвиток почався якраз в період пандемії 2020 року. Франшиза продається в міста з населенням від 100 000 чоловік.

Умови:

  • Середня сума інвестицій — $ 48 000.
  • Паушальний внесок — $ 3 700.
  • Роялті — 3% від обороту.
  • Прогнозований термін повернення вкладень — 21 місяць.
  • Заявлена ​​площа магазина — 60 кв.м.
  • Персонал — 2-3 людини, які працюють позмінно.

У торговій точці повинно бути встановлено більше 60-ти кранів з пивом, просекко, сидром. Асортимент — пляшкове пиво, близько 600 позицій віскі з різних країн.

Litra працює з постачальниками, асортиментом, створює заявки і навіть може взяти бухгалтерію на аутсорс, що полегшує роботу франчайзі. Також материнська компанія відправляє досвідченого співробітника в нову торгову франчайзингову точку для того, щоб той почав "прокачувати" продажу.

 

Фото: зі сторінки Millennium Store в Facebook

Millenniu магазини з продажу солодощів

Франчайзер — виробник шоколаду Millennium.

Для франшизи передбачається відкриття магазинів в двох форматах: магазин в ТЦ і магазин з окремим входом. У компанії «Франч», яка допомагає в розробці франшизи, розповіли Retailers, що виробник пропонує такі умови:

  • Паушальний внесок — 225 000 грн;
  • розмір інвестицій —  456 000 грн;
  • роялті — 1,5%;
  • окупність інвестицій — приблизно 14 місяців;
  • середньомісячний прибуток — до 50 000 грн.

"Чорноморка Літо" — літні майданчики мережі ресторанів "Чорноморка"

Проект можна реалізувати в будь-якому населеному пункті України.

Умови:

  • витрати в об'єкт — $ 35 000;
  • паушальний внесок — 420 000 грн;
  • щомісячний роялті від обороту — 5%;
  • прибуток від обороту — 24,6%;
  • термін окупності — 3 місяці.

Фото: rau.ua

"Розетка"

В кінці 2020 року найбільший маркетплейс в Україні "Розетка" почав розвивати мережу пунктів видачі замовлень по франшизі. На першому етапі розвитку у франчайзингових точках будуть видаватися тільки ті товари, продавцем яких є "Розетка".

Умови:

  • загальна площа пункту видачі — від 50 кв.м.
  • витрати на відкриття — від 635 000 грн.
  • чистий прибуток — від 35 000 грн в місяць.
  • термін окупності — до 18 місяців.

"Розетка" планує відкривати відділення по франшизі в містах де маркетплейс вже налагодив логістику. Зокрема, це Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Вінниця, Вишневе, Гостомель, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Луцьк, Львів, Маріуполь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси та Чернігів.

Всю логістику на себе бере "Розетка". Партнер не платить ні за транспортування товару, ні за клієнтські повернення. Партнер буде відповідати за вивантаження доставленого товару на склад, його зберігання, видачу замовлень, обслуговування клієнтів, виконання стандартів роботи і підвищення лояльності клієнтів на своїй території.

Більш детально про умови франшизи можна прочитати тут.

Один з перших франчайзі Rozetka Роман і Марія Пасічні, які відкрили точку в Києві, розповіли докладно про свої витрати і перші дні роботи точки.

Lifecell — острівці і магазини формату "супер економ"

До вже наявних в компанії формат магазинів, мобільний оператор додав "супер економ" розрахований на відкриття в невеликих містах.

Магазин "супер-економ"

Площа торговельної точки — від 15-30 кв.м.

Інвестиції у відкриття — від 75 000 грн.

Відкриття магазину в населених пунктах від 10 000 до 200 000 чоловік в високотрафікових локаціях по сусідству з магазинами електроніки, супермаркетами і т.д. Магазин може бути частиною приміщення або у вигляді відділу.

Компанія надає технічне обладнання, а також меблі і вивіску.

Острів "супер економ"

Площа торговельної точки — від 6-10 кв.м.

Інвестиції у відкриття — від 30 000 грн.

Відкриття магазину в населених пунктах від 100 000 чоловік в ТРЦ з доступом до вітрин з 4-х сторін. Компанія надає технічне обладнання, а також меблі і вивіску.

Планують запустити франшизу мережа дитячих іграшок "Будинок Іграшок", "Планета Кіно" і продуктова мережа "Коло". Компанії поки не розкривають подробиць про дату запуску і умови.

Автор: Олександр Шаріпов

 Фото: Depositphotos

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.