Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Shopping Index під час останніх тижнів Back to school у середньому збільшився на 10% — дані Watcom.Україна
Фото: PMG.ua
Згідно з підрахунками Watcom.Україна, Shopping Index за останні тижні шкільних базарів у середньому збільшився на 10%.
Під час найактивніших закупівель (останній тиждень серпня, перший тиждень вересня) Shopping Index збільшився на 10,32% та на 7,79% відповідно і виріс майже на 55% відносно 2020 року.
На це могли вплинути такі фактори:
-
батьки готувалися до школи офлайн й інвестували більше у товари для школи, ніж торік;
-
відбувається підвищення рівня оплати праці та покращення споживчих настроїв в цілому. За оцінками Мінекономіки за підсумками другого кварталу 2021 року внаслідок цих факторів спостерігається зростання ВВП на 5,7% проти відповідного періоду 2020 року.
«Як вплине на відвідуваність ТРЦ перехід країни у жовту зону, чи залишаться стабільними трафік й продажі, чи суттєво впадуть, як відбувалося у квітні 2021, Shopping Index покаже, ми будемо рахувати. Але, дивлячись на тренд можна сказати напевно, що у цьому році інтерес споживачів в цілому посилився, а ТРЦ вже адаптувалися до умов невизначеності роботи під час пандемії, а найбільш прогресивні вже переходять на більш стійку та сучасну модель: формують відносини з орендарями fix +% від продажів, беруть участь у розвитку бізнесу орендарів, рахують реальні продажі й всі пов’язані KPI (трафік, продаж,конверсія, OCR) у розрізі UNIT-економіки кожної торгової точки», — коментує Сергій Бондар, директор інноваційної компанії Watcom.Україна.
-
Під час сезону Back to school у 2021 році у рітейлерів почали зростати продажі, як в офлайні, так і в онлайні. Середній чек став вищим за рахунок збільшення кількості товарів в одному чеку. Згідно з дослідженнями, одна з головних тенденцій у цьому році — зростання продажів "цифрових продуктів" (ноутбуки, смартфони і т.д.) — на 37%.