Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження Watcom: трафік відвідувачів ТРЦ в Україні з початку року стабільно зростає
Фото: s.zagranitsa.com
Shopping Index, порахований Watcom.Украіна, свідчить про поступове відновлення сегмента - трафік відвідувачів торгово-розважальних центрів з початку року стабільно зростає.
Watcom.Украіна опублікував дані Shopping Index за 2021 у динаміці. Крім прогнозованого падіння трафіку у березні, коли у країні почав знову діяти адаптивний карантин і вводитися регіональні локдауни, показник демонструє щомісяця стабільний приріст. У травні, незважаючи на довгі свята і традиційні відпустки, трафік приріс на 7% по відношенню до квітня, у червні відвідувачів ТРЦ стало на 11% більше, ніж у травні.
Факторы, способствующие росту трафика
Поліпшення епідеміологічної обстановки.
Стабілізація економіки. Хоча у I кварталі 2021 реальний ВВП і скоротився на 2,2% у річному вимірі, проте у НБУ вважають, що економічна криза в Україні завершилася, а економіка вже почала зростати і з II кварталу 2021 повернеться до сталого розвитку. Зростанню сприяє швидке відновлення глобальної економіки, на яке впливає прискорення вакцинації і масштабні програми стимулювання бізнесу у низці країн. Індекс фізичного обсягу роздрібного товарообігу, Індекс фізичного обсягу роздрібного товарообігу у порівнюваних цінах зріс у порівнянні з 2020 роком на 13%, згідно з даними Державної служби статистики.
Прискорена вакцинація. Станом на 22.07.2021 вже вакциновано 2, 9 млн чоловік (7,05% від загальної кількості населення), повністю - 3,91%, процес сприяє зростанню мобільності вакцинованого населення.
Аналітики Watcom відзначають, що важливо розуміти, що ТРЦ вже необхідно не тільки оцінювати трафік, але і інтенсивніше залучатися до бізнес орендарів - дохід ТРЦ у цілому залежить від доходу кожного орендаря окремо. Тому треба вважати реальні продажі і всі пов'язані KPI (трафік, продажа, конверсія, OCR) у розрізі UNIT-економіки кожного орендаря. На підставі точних даних, одержуваних автоматично, вибудовувати орендні відносини fix +% від продажу і планувати дохід виходячи з прогнозного трафіку, конверсії за формулою: Продажі = трафік * конверсія * середній чек », - прокоментувала дані Ірина Седухіна, керуючий партнер інноваційної компанії Watcom. Україна.