Back to school: батьків цікавлять відгуки про товари, зручне повернення і відстеження замовлення

18.08.2021
2441

Фото: Back to School

Недавнє опитування Oracle, проведене серед більше 5000 споживачів по всьому світу, показало, що хвилює покупців категорії Back to School. Зокрема, вони шукають відгуки про товари і ретельно вивчають їх, хочуть детально бачити статус свого замовлення і шукають зручні для себе способи повернення.


 

Згідно з опитуванням, 62% батьків, заявили, що на їх рішення про покупку "сильно вплинули" негативні відгуки у соціальних мережах. Крім того, 42% батьків опублікують відгуки про негативний досвід користування товаром.

Майже половина (49%) опитаних батьків оформляли повернення товару поштою. У два рази менше користувачів (23%) обрали повернення товару в магазині. Третина (31%) батьків заявили, що для повернення товару, викликали б кур'єра додому.

Детальне відстеження статусу доставки (наприклад, оновлення інформації про місцезнаходження товару у режимі реального часу на протязі всього процесу доставки) є важливим пріоритетом при виборі рітейлера для 82% батьків.

За словами Oracle, рітейлерам потрібно приділити особливу увагу можливості оформити повернення з дому, удосконалити логістику і дати можливість клієнту відслідковувати своє замовлення на всіх етапах.

  • Нагадаємо, згідно з дослідженням Sensormatic Solutions, покупки у сезон Back to School можуть повернутися до рівня до пандемії. Крім того, 76% планують робити покупки в офлайн магазинах у цьому році.
  • При цьому 54% будуть купувати в онлайні з доставкою додому, 33% скористаються покупкою онлайн з самовивозом у магазині, а 22% - заберуть замовлення на парковці.

    Джерело: Chain Store Age

    Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.