Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Inditex відмовиться від бренду Uterqüe. Він буде інтегрований у мережу магазинів Massimo Dutti
Фото: Porcelanosa
Inditex відмовляється від власного бренду одягу Uterqüe. Замість цього бренд буде інтегрований в мережу магазинів Massimo Dutti, повідомляє Fashion United.
Тепер одяг Uterque буде доступний на сайті і в магазинах Massimo Dutti.
Таким чином Inditex збирається зміцнити бренд Massimo Dutti, перш за все на ринках США, Канади, Мексики і Туреччини.
Бренд Uterqüe був запущений у 2008 році як бренд з більш складною концепцією, зосереджений на аксесуарах преміум-класу. Мережа починалася з п'яти магазинів. Сьогодні марка Uterqüe представлена у 80 магазинах на 16 різних ринках. У результаті інтеграції у Massimo Dutti бренд буде представлений у 650 магазинах на 74 ринках, повідомляє El Independiente.
Нагадаємо, за підсумками 1-го півріччя 2021 фінансового року Inditex, один з найбільших у світі рітейлерів одягу, повернувся на прибутковий рівень і збільшив виручку на 50%. Чистий прибуток компанії за 6 місяців, які завершилися 31 липня, склала €1,27 млрд у порівнянні з чистим збитком у розмірі €195 млн за порівнянний період минулого року.