Shein став найбільшим світовим рітейлером, представленим тільки в онлайні

02.09.2021
937

Фото: Shutterstock

За даними CNN Business, оцінка інтернет-магазину Shein влітку цього року склала $30 млрд. Він став найбільшою модною компанією, яка працює тільки в онлайні. Про це повідомляє Retail Gazette.


 

Shein пропонує одяг для жінок у розмірах від XS до 5XL, а також одяг для чоловіків, дітей, косметику, техніку і аксесуари для домашніх тварин та дому. Компанія представлена ​​на 220 ринках і є одним з найдорожчих приватних підприємств Китаю. Фактично, рік тому, згідно PitchBook, оцінка Shein становила $15 млрд. До літа цього року сума зросла більш ніж удвічі. Виручка рітейлера у червні досягла $10 млрд, повідомляє Bloomberg.

За першу половину цього року додаток Shein завантажили більше 81 млн користувачів по всьому світу. Це більше, ніж додатки інших фаст-фешн гравців як Zara або H&M. За даними аналітичних фірм App Annie та Sensor Tower, у середині травня Shein обігнав Amazon за кількістю найпопулярніших додатків для покупок у США в App Store і Google Play.

Незважаючи на успіх серед переважно молодих покупців, компанія зазнала критики. Агентство Reuters з'ясувало, що Shein не оприлюднював інформації про умови роботи у своєму ланцюжку поставок, які необхідні відповідно до законодавства у Сполученому Королівстві. До недавнього часу компанія помилково заявляла, що умови на фабриках було сертифіковано міжнародними органами з трудових стандартів.

  • Як повідомлялося раніше, на тлі зростання витрат в онлайні, викликаного пандемією, Shein став найбільшим фаст-фешн рітейлером у США.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.