Власник Zara, Inditex, перевершив конкурента H&M за показниками продажів у другому кварталі 2021 року

15.09.2021
310

Фото: Next Construction

Одна з найбільших світових дистриб'юторських груп у модній індустрії, Inditex, відновлюється після пандемії. У період з травня по липень виручка групи досягла рекордних 1,27 млрд за шість місяців, перевищивши попередній максимум, зафіксований за аналогічний період у 2019 році. Цьому сприяло відновлення споживчого попиту і зростання онлайн-продажів компанії, які показали зростання у першому півріччі на 36% у порівнянні з першим півріччям 2020 року і на 137% у порівнянні з тим же періодом 2019 року.


 

За показниками Inditex випередив шведського конкурента H&M, зазначає Reuters. Продажі H&M за три місяці до серпня зросли менше, ніж очікувалося рік тому. За словами шведського рітейлера, жорсткі ковідні обмеження перешкоджають розвитку компанії, особливо в Азії.

Виконавчий голова Inditex Пабло Ісла, навпаки, зазначає, що продажі у магазинах і в онлайні поступово відновлюються по усім брендам і ринкам, незважаючи на деякі обмеження в Азії через пандемію.

За словами аналітиків, споживачі поступово переходять від домашнього одягу до робочого, оскільки великі міста поступово повертаються до нормального життя і більшість обмежень знімається. Ця тенденція приносить користь брендам Inditex, у тому числі Zara і Massimo Dutti.

Чистий прибуток Inditex у другому кварталі склала €850 млн, у порівнянні з € 214 млн за той же період у 2020 році, і на 4% вище, ніж прибуток у 2019 році. При цьому продажі збільшилися на 49% до €11,9 млрд. Рітейлер заявив, що очікує, що онлайн-продажі складуть понад чверть від загального обсягу продажів за рік у цілому, тоді як у 2019 році онлайн-продажі склали всього 14% від загального обсягу продажів. У період з 1 серпня по 9 вересня 2021 року у магазинах і онлайн-продажах у місцевій валюті було зареєстроване зростання на 22% у порівнянні з тим же періодом 2020 року і на 9% у порівнянні з 2019 роком.

Група заявила, що ву цьому році вона відкрила або розширила флагманські магазини Zara у таких місцях, як Барселона, Каїр і Гуанчжоу, і планує відкриття інших у Лондоні, Парижі та Кейптауні. Станом на кінець липня у групи було 6 654 магазинів по всьому світу.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.