Дослідження: бренди уникають явної реклами та обміну повідомленнями у TikTok

23.07.2021
1976

Фото: ads.tiktok.com

Згідно з аналізом редактора відео  InVideo, 90% відеороликів про бренди на TikTok мають будь-яку форму продакт-плейсменту. Також поширені відео з інфлюенсерамі і знаменитостями: чверть відео містить підтримку або співпрацю з інфлюенсером (26%) або знаменитістю (24%).

 


 

При цьому тільки 4% відеороликів про бренди містять заклик до дії, що свідчить про тенденцію брендів уникати очевидної реклами та обміну повідомленнями на платформі.

Хоча продакт-плейсмент є найбільш поширеною стратегією, середня кількість переглядів відео з продуктом є відносно невеликою - 7,1 млн на публікацію.

 

З іншого боку, відео з подією бренду привертають найбільшу кількість переглядів, у середньому їх переглядають 19,7 млн разів.

Бренди приділяють більше уваги TikTok, оскільки платформа швидко зростає - її база користувача виросла втричі за останній рік. Хоча вона зазвичай виявляється більш популярною серед жіночої і більш молодої аудиторії, платформа розширюється і на більш старшу аудиторію. Це, ймовірно, приверне більш широке коло брендів.

Однак брендам необхідно виходити за рамки миттєвих показників кліків, оскільки аудиторія часто відкладає взаємодію з брендом у TikTok, щоб не переривати перегляд контенту. Це стане більш важливим у міру зростання активності платформи у соціальній комерції, особливо серед споживачів покоління Z.

Джерело: MMR

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.