Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Як заробляють автори контенту у TikTok
Фото: BBC
TikTok став найпопулярнішим додатком 2021 року. Про те, як можна авторам контенту заробляти гроші у соцмережі повідомляє Insider.
Під час прямих трансляцій тіктокер може отримувати віртуальні подарунки, які можна конвертувати у гроші. Автор ASMR-контенту Люсі Девіс заробляє від $20 до $300 за кожен ефір.
Окрім цього, Creator Fund платить користувачам, які мають не менше 10 тис. підписників та 100 тис. переглядів їхніх відео за 30 днів. Фактичні виплати становлять кілька центів за тисячу переглядів.
Проте виплати від Creator Fund не надто великі, тому багато авторів цифрового контенту працюють над угодами з брендами й просуванням пісень для заробітку у TikTok. Сео бере майже $600 за рекламний пост у TikTok, креаторка з Атланти Симфоні Кларк — від $350 до $600.
Ще один популярний спосіб заробітку — просувати пісні у відео. У Ніколь, Наталі та Ніка Тейлор з понад 10 млн підписників вартість просування пісні в одному відео сягає $750 і $1,4 тис. за два відео та $2 тис. за три.