Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження TikTok: 70% користувачів очікують, що соцмережа надихне їх на покупку під час “Чорної п’ятниці”
Фото: PMG.ua
Згідно з дослідженням 70% користувачів TikTok очікують, що соцмережа надихне їх на покупку під час “Чорної п’ятниці” у цьому році. Про це повідомляється на офіційній сторінці TikTok .
Також за даними дослідження, порівняно з іншими соцмережами та платформами, користувачі TikTok на 54% частіше планують купувати те, що побачать у рекламних пропозиціях.
Минулого року TikTok також вплинув на витрати споживачів у “Чорну п'ятницю”: 80% заявили, що TikTok вплинув на їхнє рішення, а 40% здійснили свою покупку, побачивши певний товар у TikTok.
Як змінився досвід “Чорної п'ятниці”?
Торік інтернет-магазини продовжили розпродаж на кілька тижнів. Кількість переглядів #blackfridayhashtag збільшилася втричі другого тижня жовтня, досягла піку у цей день і залишалася відносно високою до самого Різдва.
Враховуючи проблеми із ланцюжками постачання, багато рітейлерів рано розпочали свої акції у “Чорну п'ятницю” у цьому році. Користувачі адаптувалися до змін, і святкові покупки вже розпочалися.
Актуальні категорії товарів до “Чорної п'ятниці”
На основі даних за 2020 рік та інформації, зібраної від потенційних покупців на соціальних платформах, у дослідженні йдеться, що користувачі TikTok, на відміну від інших соцмереж під час "Чорної п'ятниці", купили більше товарів у категорії одягу (+15%), подарунків ( +32%), ігрових пристроїв (+35), персональної електроніки (+16%) та предметів особистої гігієни (+20%).
Інфографіка: TikTok