Фото: TikTok
Соцмережа TikTok освоює новий напрямок. Компанія займеться доставкою їжі та відкриє мережу дарк кітчен, пише Bloomberg. У меню будуть страви за рецептами найпопулярніших роликів, опублікованих у TikTok.
Компанія запустить новий проект TikTok Kitchen разом із системою Virtual Dining Concepts. Через неї різні знаменитості запускають доставку своїх фірмових страв. Меню "темних" кухонь оновлюватиметься раз на квартал. За словами представника Virtual Dining Concepts, у меню можуть потрапляти нові "вірусні" рецепти у міру їх появи на платформі.
На першому етапі розвитку компанія відкриє США 300 точок для доставки. У планах TikTok до кінця 2022 року збільшити кількість об'єктів до тисячі.
У компанії пообіцяли ділитися з авторами рецептів прибутком, отриманим від продажу страв за їхніми рецептами. Однак поки що неясно, як TikTok визначатиме авторство певних "вірусних" страв. Відомо, що у меню TikTok Kitchen не будуть згадуватися імена творців страв.
Як зазначає Bloomberg, вихід TikTok у сферу доставки їжі було питанням часу. Відео про їжу та рецепти набирають на платформі мільйони переглядів. Варто згадати вірусний рецепт пасти з фетою та помідорами черрі, коли оригінальне відео набрало близько 3 млн переглядів, а відео з хештегом #fetapasta – понад 600 млн переглядів. Тоді ж деякі продуктові мережі помітили зростання пошуку та покупок сиру фета на сайтах та у своїх магазинах. Цей рецепт пасти став найпопулярнішою стравою 2021 року за версією Google.
Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.