TikTok перевершить Instagram за кількістю молодих користувачів у США до кінця 2021 року

09.07.2021
1646

У 2019 року у деяких дослідженнях піднімалося питання того, чи є майбутнє у TikTok, який тільки набирав популярність. У нових звітах, які були опубліковані за останні місяці, стає очевидним, що додаток привертає увагу все більше молодої аудиторії, ніж інші соцмережі. Наприклад, в одному з останніх звітів eMarketer прогнозується, що TikTok перевершить Instagram за кількістю користувачів покоління Z у США до кінця 2021, а Snapchat — до 2023 року.


«TikTok має неймовірно сильну залученість і лояльність серед покоління Z», — говорить головний аналітик eMarketer Дебра Ахо Вільямсон. Молоді люди використовують його не тільки для розваги, але і для частого вивчення і обговорення складних питань, таких, як зміна клімату, політики та новин. Інші соціальні платформи також пропонують такий контент, але унікальний стиль відео і естетика TikTok сильно приваблює молоде покоління, додала Вільямсон.

Крім того, TikTok стає сильним інструментом для просування товарів. Нещодавно опубліковане опитування ІРІ серед жінок у віці від 17 до 23 років у США показало, що 39% дізнаються про нові продукти за допомогою відео TikTok, поступаючись друзям і родині як основним джерелам.

У звіті IRI також говориться, що молоді люди найчастіше згадували TikTok як місце, де часто помічають для себе нові товари.

Інші недавні дослідження також відзначають прогрес TikTok:

  • У травні TikTok перевершив YouTube за середнім показником часу на одного користувача у США і Великобританії, за даними мобільної аналітичної компанії App Annie. У середньому користувач проводив 24,5 години у місяць.
  • Дослідження мобільної відеореклами на платформі тестування відео Realeyes, яке вийшло у лютому, показало, що відео, створене користувачами і брендами TikTok, перевершило Facebook, а також рекламні показники по рейтингу якості Realeyes.
  • 68% маркетологів компаній і агентств корпоративних брендів планували використовувати TikTok для маркетингу своїх інфлюенсерскіх компаній у ході опитування, проведеного Linqia в лютому і березні. Це у порівнянні з 16% в опитуванні, проведеному на початку 2020 року.

Джерело: Retail Wire

Переклад: Вікторія Лаврентій

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.