Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Rozetka тестує видачу товарів сторонніх продавців у своїх точках видачі
Фото: Rozetka
Маркетплейс Rozetka тестує видачу товарів продавців на маркетплейсі у своїх офлайнових точках видачі. Раніше користувачі могли отримати замовлення товарів, продавцем яких є Rozetka. Про нововведення повідомив CEO компанії Владислав Чечоткін під час конференції Promodo Partners.
На даний момент мережа налічує 180 пунктів видачі. За словами Владислава Чечоткіна, у планах компанії розвивати мережу і збільшувати кількість точок. «У цих магазинах доступна видача наших партнерів з маркетплейса. Поки це експеримент, але скоро ми запропонуємо це для всіх або майже всіх наших партнерів », - сказав він під час свого виступу.
Також під час конференції, Владислав Чечоткін повідомив, що щодня маркетплейс Rozetka відвідує близько 3 млн відвідувачів. «Це однозначно найбільший товарний сайт з усіх ресурсів, які українці відвідують. Приблизно 60% товарного пошуку в Україні починається з Rozetka і Prom. Ми обігнали навіть Google у товарному пошуку. У кращі дні ця цифра може досягати 80%. Rozetka - це не тільки маркетплейс, але і джерело знання про товар. Приблизно 80% всіх українських покупців в процесі покупки взаємодіють з Rozetka: приходять порівняти ціни і почитати відгуки, подивитися огляди », - зазначив CEO компанії.
- Раніше Rozetka запустила послугу фулфілмента.
- Восени минулого року у Rozetka повідомили про плани відкривати по франшизі пункти видачі замовлень.
Автор: Людмила Будіна