Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Prom.ua запустив безкоштовну доставку до точок видачі Rozetka
Фото: Rozetka
Маркетплейс Prom.ua додав ще один спосіб доставки — до точок видачі Rozetka. Послуга поки що безкоштовна
Станом на лютий 2023 року у національного e-commerce гравця Rozetka працювало 297 магазинів, які є і точками видачі.
Prom.ua входить до числа найбільш відвідуваних товарних маркетплейсів. За даними SimilarWeb відвідуваність Prom.ua у січні 2023 становила 42,3 млн, він посідав друге місце серед найпопулярніших маркетплейсів згідно з рейтингом Retailers.ua.
За даними Prom.ua, у 2022 році на маркетплейсі працювало близько 40 000 підприємців. Кожного місяця на Prom.ua реєструється близько 1500 нових продавців. У 2019 українці придбали товарів на 24 млрд грн в каталозі та сайтах компаній Prom.ua.
Безкоштовна доставка у партнерські точки видачі підвищить конкурентоспроможність Prom.ua. Згідно з даними дослідження Kantar для 43% українців безкоштовна доставка є аргументом для здійснення онлайн-покупок
EVO Group, до якого входить Prom.ua, заснований Миколою Палієнко, Денисом Горовим і Тарасом Мурашко увійшов до складу Rozetka восени 2018 року. Rozetka викупила 54‑процентну частку південноафриканського фонду Naspers, а пакет акцій співвласників трансформувався у частку в об’єднаній компанії.
Нагадаємо, що напередодні великої війни у Rozetka зірвалася мільярдна угода з Kaspi.