Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.
Дослідження Kantar: як війна вплинула на українців і як діяти брендам
Під час вебінару Kantar Talks, що відбувся 3 березня 2023 року Світлана Новославська, генеральна директорка дослідницької компанії Kantar Україна та директор з розвитку бізнесу Кирило Їжов поділилися даними дослідження про фінансовий стан українців і сприйняття бізнесу. Наводимо витримки з цього дослідження
Про фінансовий стан
Очікувано, фінансовий стан більшості українців погіршився внаслідок війни.
- 74% вимушені відмовитися від життєвих планів.
- 58% очікують рівень інфляції понад 25%;
Тільки 36% опитаних працюють без втрати рівня зарплати, 29% працюють із втратою зарплати, 35% - не працюють.
Топ-3 головних побоювань українців
- 51% побоюється зростання ціна на продукти
- 39% — втратити роботу
- 38% — нестачі електрики та комунікацій
Скрутна ситуація призводить до поведінкових змін:
- 53% вдаються до економії та споживчих обмежень
- 25% не можуть собі дозволити каву у кав’ярні
- 37% не можуть купити новий одяг
На чому економлять українці
Українці намагаються зекономити наступним чином
- 62% обирають дешевші магазини
- 5% купують біля дому
- 10% відмовляються від купівлі деяких категорій товарів
- 54% споживачів купують акційні товари
- 53% надають перевагу українським брендам
Інтернет підкорює українців
- 98% респондентів переглядають новини онлайн щодня
- 89% використовують месенджери
- 85% використовують соціальні мережі
- 37% стежать за улюбленими брендами в соцмережах
Яким соцмережам довіряють українці
Яку рекламу хочуть бачити українці
72% українців вважають, що реклама має бути навіть у війну, а 81% зазначає, що бренди мають бути активними.
Теми, які позитивно сприймаються в комунікації брендів
Що українцям не подобається в комунікації брендів?
Роль онлайн-торгівлі
Війна пришвидшила розвиток e-commerce ринку. Про це свідчать такі цифри:
- 94% опитаних мають досвід онлайн-покупки товарів
- 36% купують послуги онлайн
- 58% робили покупку онлайн за останні три місяці
- 14% здійснили першу онлайн-покупку під час війни
Які параметри важливі для українців при здійсненні онлайн-покупок
Рекомендації для брендів від експертів Kantar
- Використовуйте різні канали для різних повідомлень.
- Пам'ятайте про "головну роботу" вашого бренду і вашу цільову аудиторію
- Не відмовляйтеся від креативу та інноваційності
- Будьте чесними та людяними
Опитування було проведено в Україні серед 1000 людей віком 18-55 років у серпні-листопаді 2022 року у містах з населенням понад 50 000, без Херсонської області.