Дослідження Kantar: як війна вплинула на українців і як діяти брендам

06.03.2023
3471

Під час вебінару Kantar Talks, що відбувся 3 березня 2023 року Світлана Новославська, генеральна директорка дослідницької компанії Kantar Україна та директор з розвитку бізнесу Кирило Їжов поділилися даними дослідження про фінансовий стан українців і сприйняття бізнесу.  Наводимо витримки з цього дослідження


 

Про фінансовий стан

Очікувано, фінансовий стан більшості українців погіршився внаслідок війни.

  • 74% вимушені відмовитися від життєвих планів.
  • 58% очікують рівень інфляції понад 25%;

Тільки 36% опитаних працюють без втрати рівня зарплати, 29% працюють із втратою зарплати, 35% - не працюють.

Топ-3 головних побоювань українців

  • 51% побоюється зростання ціна на продукти
  • 39% — втратити роботу
  • 38% — нестачі електрики та комунікацій

Скрутна ситуація призводить до поведінкових змін:

  • 53% вдаються до економії та споживчих обмежень
  • 25% не можуть собі дозволити каву у кав’ярні
  • 37% не можуть купити новий одяг

 

На чому економлять українці



Українці намагаються зекономити наступним чином

  • 62% обирають дешевші магазини
  • 5% купують біля дому
  • 10% відмовляються від купівлі деяких категорій товарів
  • 54% споживачів купують акційні товари
  • 53% надають перевагу українським брендам

 

Інтернет підкорює українців

  •  98% респондентів переглядають новини онлайн щодня
  • 89% використовують месенджери
  • 85% використовують соціальні мережі
  • 37% стежать за улюбленими брендами в соцмережах

 

Яким соцмережам довіряють українці

Яку рекламу хочуть бачити українці

 

72% українців вважають, що реклама має бути навіть у війну, а 81% зазначає, що бренди мають бути активними.



Теми, які позитивно сприймаються в комунікації брендів


Що українцям не подобається в комунікації брендів?

 

Роль онлайн-торгівлі

Війна пришвидшила розвиток e-commerce ринку. Про це свідчать такі цифри:

  • 94% опитаних мають досвід онлайн-покупки товарів
  • 36% купують послуги онлайн
  • 58% робили покупку онлайн за останні три місяці
  • 14% здійснили першу онлайн-покупку під час війни

 

Які параметри важливі для українців при здійсненні онлайн-покупок

 Рекомендації для брендів від експертів Kantar

  1. Використовуйте різні канали для різних повідомлень.
  2. Пам'ятайте  про "головну роботу" вашого бренду і вашу цільову аудиторію
  3. Не відмовляйтеся від креативу та інноваційності
  4. Будьте чесними та людяними

 Опитування було проведено в Україні серед 1000 людей віком 18-55 років у серпні-листопаді 2022 року у містах з населенням понад 50 000, без Херсонської області.

Читайте новини і аналітику про ритейл та e-commerce в Україні на нашій сторінці в Facebook, на нашому каналі в Telegram, а також підписуйтеся на щотижневу e-mail розсилку.