Watcom: у "Чорну п'ятницю" відвідуваність торгових центрів в Україні була на 13% вищою, ніж у попередні тижні

03.12.2021
501

Фото: VectorStock

За даними дослідження Shopping Index від Watcom.Україна, побудованого на основі даних відвідуваності торгових центрів, цього року під час "Чорної п'ятниці" заклади торгівлі відвідали на 12,89% більше споживачів, ніж минулого тижня, а приріст до розпродажу у 2020 році становив 16,76%.


За оцінками Watcom, цього року українці купували планово — не було відкладеного попиту. Найбільш популярними категоріями Black Friday цього року були "техніка" та "взуття/одяг".

Продовження акцій рітейлерами у зв'язку з "Чорною п'ятницею" сприяло не лише зростанню кількості транзакцій, але й допомагало споживачам вибрати зручний час для відвідування магазинів, а також захищало онлайн-канали від пікових навантажень трафіку. Практика пролонгованих акцій добре себе зарекомендувала і, найімовірніше, збережеться і наступного року, зазначають у Watcom.

За словами аналітиків, на результати продажів, крім активності гравців ринку, вплинула економічна ситуація, що склалася у країні восени: НБУ прогнозує зростання ВВП до 3,1% за підсумками 2021 року, доларовий еквівалент українського ВВП, на думку експертів, швидше за все досягне рекордних 195 млрд доларів, у країні зростає споживчий попит, зокрема завдяки зростанню за 9 місяців, згідно з даними Держстату, середньої зарплати майже на 15%.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.