Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
"Будинок Іграшок" починає тестувати модель маркетплейса
Фото: newway.ua
Рітейлер дитячих товарів та іграшок "Будинок Іграшок" тестує роботу за моделлю маркетплейса спільно з платформою Hubber.
Як стало відомо з поста на сторінці Hubber у Facebook, на даний момент продавати свої товари на сайті "Будинок Іграшок" можуть лише постачальники платформи.
Рітейлер працює тільки з виробниками та офіційними постачальниками, які надають сертифікати автентичності на товари.
Компанію насамперед цікавлять: гойдалки, батути, ролики, скейти, велосипеди, столики для годування, товари для догляду за дітьми. Незабаром з'являться й інші категорії.
- "Будинок Іграшок" - найбільша українська мережа магазинів іграшок, що працює на ринку 23 роки.
- Мережа складається з 63 магазинів.
- Рітейлер запустив інтернет-магазин 12 років тому.
- Кількість власного асортименту на сайті налічує близько 50 тисяч.