Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Рейтинг найбільш відвідуваних інтернет-сервісів і "чистих" маркетплейсів за серпень 2021 року
Фото: Medium
У даний рейтинг входять дошки-оголошень, чисті маркетплейси (де усі товари продають сторонні продавці), сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори тощо. Відбір йде за тим же принципом, що і у традиційному рейтингу: інтернет-майданчики зареєстровані в Україні , їх щомісячна відвідуваність не менше 300 000. Для складання рейтингу ми використовуємо дані сервісу аналізу джерел трафіку веб-сайтів - SimilarWeb, у безкоштовній версії.
Якщо ви власник подібного майданчика, пишіть нам на адресу редакції info@retailers.ua і, будь ласка, у листі вкажіть назву сайту і його домен.
Відвідуваність (графік 1). У порівнянні з липнем перші два лідери залишилися на своїх місцях - "дошка оголошень" olx.ua - у неї 51,53 млн відвідувань і маркетплейс prom.ua - 35,13 млн. На третьому місці у серпні виявився прайсагрегатор медикаментів tabletki.ua з результатом 6,85 млн, який витіснив інтернет-сервіс для порівняння цін hotline.ua - у нього 6,49 млн. На п'ятому місці - платформа інтернет-аукціонів bigl.ua - 6,15 млн.
Відвідуваність у серпні виросла у Tabletki - на 10,76%, а також сервісу з пошуку і доставки ліків Liki24 - на 10,52%. У серпні відвідуваність сильно впала у каталогу товарів і послуг Zakupka - на 16,82% і у онлайн-сервісу замовлення послуг Kabanchik - на 11,76%.
Час перегляду (графік 2). Найбільше часу користувачі провели на майданчику з продажу б/у одягу shafa.ua - у середньому 11,21 хв, а найменше - на сайті будівельного маркетплейса ibud.ua - 1,14 хв.
Кількість сторінок за одне відвідування (графік 3). У цьому графіку в серпнi лідирує shafa.ua з показником 11,88, а замикає рейтинг ibud.ua - 1,72.
Графік 1
Графік 2
Графік 3
Автор: Людмила Будіна