Вектори розвитку лояльності клієнтів: досвід рітейлерів і вендорів

15.11.2021
2476
Pr-Матеріал

Проблема покупної спроможності. У 2021 році покупна спроможність в Україні знизилась на 30%, через що фраза «Цінувати кожного клієнта» тепер сприймається у самому прямому значенні для кожної компанії у країні. Коли покупець приймає рішення про придбання товару, для нього виграшним варіантом стане продукт тієї компанії, котра надасть широкий спектр послуг і додаткові можливості на користь клієнта. Компанія SUPPORT.UA може стати для вашого клієнта ключовим показником у рішенні про покупку.


Як SUPPORT.UA допомагає продавати

Бізнес можна назвати успішним, якщо очікування клієнтів задоволені на всіх етапах — від інформування, консультації і продажу, до постпродажного обслуговування.

Додаткові можливості і розширений сервіс ваших послуг — ключ до симпатії клієнтів.

Як повідомляє український офіс LG, у компанії підтримують думку, що турбота про клієнта — така ж важлива складова бренда, як і якість техніки.

«Забезпечити користувачу комфортну підтримку і швидкий, зручний доступ до обслуговування — цінність, котру надає наша співпраця з SUPPORT.UA», — зазначає представник LG. 

Щоб підвищити продажі та лояльність клієнтів, ми проводимо з партнерами спільні промо-активності на постійній основі.

«На момент старту нашої співпраці з LG, компанія SUPPORT.UA вже була лідером у сфері надання сервісів по налаштуванню і ремонту техніки, співпрацювала з такими великими компаніями як «Розетка» і «Фокстрот». Співпраця з LG, як з партнером-вендором, стала новим напрямком. Наразі ми співпрацюємо і з іншими компаніями: Lenovo, Kingston, DC Link. Спільно з LG наша компанія надавала покупцям можливість отримати безкоштовну установку/підключення великої побутової техніки, налаштування Smart TV і цілодобову технічну підтримку. Зараз ми зробили акцент на сервісі продовження гарантії, і придбаваючи телевізори OLED LG, клієнт отримує додатково ще 4 роки гарантії безкоштовно, після завершення гарантійного строку виробника», — поділилась Анна Геря, комерційна директорка SUPPORT.UA. 

Продовження гарантії як конкурентна перевага

Впровадження безкоштовного обслуговування буде перевагою бренду на конкурентному ринку на кілька років наперед.

Прикладом використання такої стратегії є компанія Samsung, котра вийшла у топ позиції з наданням 3-річної гарантії, у той час як конкуренти пропонували лише 1 рік. Це чудовий приклад того, як додатковий сервіс впливає на клієнтську симпатію і стає ключовим тригером у прийнятті рішення про покупку.

При покупці телевізорів LG з лінійки OLED клієнти отримують сервіс продовження гарантії на 4 роки від SUPPORT.UA. Клієнт отримує сервіс безкоштовно. Послуги SUPPORT.UA надаються при покупці техніки у подарунок. Таким чином, можливість отримати додаткові 4 роки якісного обслуговування без зайвих витрат стає одним з вирішальних факторів.

Незважаючи на пандемію і нестабільну ситуацію на ринку у 2020 році, продажі телевізорів LG OLED значно виросли. Тобто, клієнт робить вибір на користь продовження тривалості життєвого циклу техніки. Безумовно, на це вплинуло і розширення асортимента, зниження роздрібної ціни, інвестиції у маркетинг та спільні промо-акції про продовженню гарантії з SUPPORT.UA.

«З компанією Kingston ми працюємо у партнерстві більше 2 років. Найбільш ефективно працюють спільні пропозиції, котрі передбачають збільшення гарантії на 3 роки з обслуговуванням від SUPPORT.UA у подарунок», — розповідає Анна Геря.

Зрозуміло, такі додаткові послуги впливають на вибір клієнта. В умовах сучасного ведення бізнеса, багато виробників і дистриб'юторів розуміють, що без партнерів і додаткових сервісів у продажах не обійтися. Це стає «константою» ринкових відносин, так як клієнт обирає техніку того вендора чи рітейлера, котрий запропонує кращу ціну і більше додаткових переваг.

Звісно ж, у розрізі партнерських відносин слід звернути увагу на якісні показники сервіса, а також на задоволеність клієнтів, котрі ним скористалися. Це буде прямо пропорційно впливати на імідж вендора або рітейлера і подальшу лояльність клієнтів.

«Співпраця з SUPPORT.UA дає нам впенвненість, що після придбання накопичувачів клієнт буде задоволений якістю і швидкістю обслуговування гарантійного сервіса, а імідж компанії, лояльність і довіра покупців будут забезпечені стабільним зростанням», — відмічає Вячеслав Койчев, маркетинг-менеджер компанії Kingston Technology.

Простота і доступність сервісів SUPPORT.UA

SUPPORT.UA — ефективне рішення на зрозумілих умовах.

Компанія працює з найбільшими рітейлерами електроніки, такими як: Rozetka, Comfy, Allo, F.ua, Citrus, Vodafone Retail і "Фокстрот". 

Їх довіра — це оцінка позитивного клієнтського досвіду при використанні сервісів SUPPORT.UA.

Как повідомляє Анна Геря, ключова конкурентна перевага сервіса SUPPORT.UA — це простота та доступність сервісів, а також щире бажання допомогти вирішити проблему клієнта. Це і цілодобова підтримка з технічних питань, і допомога по віддаленому підключенню.

Згідно останньої оцінки рівня задоволеності клієнтів сервісом (NPS) SUPPORT.UA, частина клієнтів, котрі готові рекомендувати компанію, складає 88,5%. 

Рішення проблем з технікою у будь-якій точці світу

Використовуючи технології доповненої реальності, SUPPORT.UA надає якісну допомогу при зверненні з будь-якої точки світу.

Проблеми з технікою чи навчання користуванню пристроєм? — спеціалісти SUPPORT.UA клієнтоорієнтовані і допоможуть вирішити будь-яку задачу.

Партнерство

SUPPORT.UA відкриті до співпраці і створення нових сервісів для партнерів.

Готовність продумати унікальну модель колаборації для кожного партнера — основний принцип компанії у спільній роботі з вендорами та рітейлерами.

Стати партнером SUPPORT.UA

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.