Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
SUPPORT.UA та Життєлюб відкрили нове діджитал життя для людей поважного віку
Навесні 2021 року ми, компанія SUPPORT.UA, запустили соціальний проект разом із БО «Життєлюб», де задіяли наш сервіс «Комп’ютерна допомога онлайн».
Сервіс надає можливість дистанційно налагодити роботу ноутбуків, смартфонів, планшетів і телевізорів. Позбавити гаджети вірусів, пришвидшити їх роботу, встановити чи перевстановити програмне забезпечення, допомогти придбати квитки, чи сплатити комунальні платежі онлайн. Всі ці задачі фахівці SUPPORT.UA вирішують за 15-60 хвилин, не втручаючись особистим візитом до вашого життя. Консультація відбувається онлайн чи по телефону.
В чому суть соціального проекту SUPPORT.UA та «Життєлюб»?
Проект має дві складові:
— по-перше, протягом березня та квітня 2021 року ми безкоштовно надали дистанційну технічну підтримку Ба та Ді, які звернулися з проблемою оптимізації власних гаджетів до «Життєлюба». Ми вирішили технічні проблеми 145 життєлюбів і пишаємося цим;
— по-друге, надали можливість людям поважного віку спробувати «Стажування дорослого стажера» в сервісі комп’ютерної допомоги онлайн від SUPPORT.UA. Звісно, йшлося про просту дистанційну роботу — збір зворотного зв’язку від користувачів, які отримали сервіс.
Чому ми вирішили реалізувати соціальний проект з «Життєлюбами»?
Треба допомагати одне одному. Це важливо. За будь-якої нагоди. Це один із базових постулатів компанії SUPPORT.UA.
З березня 2020 року кожна людина на цій планеті, будь-якого віку, соціального статусу, з будь-якої країни — зрозуміла, що повноцінне життя без онлайну вже вести неможливо. Пандемія, і як наслідок жорсткі карантинні обмеження, змусили навіть найщиріших прихильників живої комунікації познайомитись із спілкуванням онлайн.
Діти й дорослі важко переживають кризу комунікації, дистанційне навчання чи роботу, але мають мінімальні знання для забезпечення роботи своїх телефонів і комп’ютерів, чи знайдуть до кого звернутися, щоб почистити гаджети, оновити програму — напишуть нам, винесуть мозок друзям з айті.
Але найбільш вразливі до Covid-19, а тому закриті до живого спілкування люди — це наші дорослі батьки, дідусі й бабусі. Ми купили їм смартфони для відеозв’язку, але вони все частіше стикаються з тим, що неоновлені гаджети не працюють, що у новому діджитал світі складно, а часто питати про допомогу соромно і незручно. Вони не розуміють до кого звернутися. Тож ми вирішили допомогти.
Життєлюб Силенко Тетяна, 61 рік, протягом трьох місяців працює з клієнтами сервісу «Комп’ютерна допомога онлайн»:
«В SUPPORT.UA я отримала новий досвід, підтримку, нові знайомства, й звісно плату за свою роботу. Я неймовірно задоволена можливістю працювати дистанційно, вчитися новому, вдячна за підтримку з будь-якого питання команді SUPPORT.UA. Під час розмов з клієнтами звісно я натикалася на питання, на які не могла відповісти — тут одразу підключалися хлопці з технічної підтримки компанії. Графік роботи я можу обрати будь-який — від години чи двох на день, тож це чудова нагода для людей мого віку розвиватися й працювати. Я говорила із життєлюбами, які використали сервіс «Комп’ютерна допомога онлайн», й вони розповіли, як просто спеціалісти компанії пояснюють складні для них речі. Адже для людей мого віку часто необхідно словами описати — як виглядає потрібна кнопка на комп'ютері чи телефоні, що на ній зображено. Розберешся й потім все працює.
Хочу продовжити свою роботу в SUPPORT.UA, а ще маю надію що закінчиться карантин і зможу наживо познайомитися з їх командою».