Онлайн-супермаркет Foodex24 купує доставку Fresh Food і стає Goodex

13.09.2021
1153

Фото: Foodex24

Український онлайн-супермаркет Foodex24 поглинув сервіс доставки продуктів Fresh Food за $ 300 000. Про це повідомляє Forbes з посиланням на засновника Владислава Савченко. Стартап отримає клієнтську базу, складське обладнання, залишки товару і команду конкурента. З вересня 2021 року об'єднана компанія продовжить роботу під новим брендом Goodex.


«Наше завдання - не образити нікого з існуючих клієнтів, тому об'єднуємося в абсолютно новий бренд», - говорить Савченко. Додаток Foodex24 автоматично оновився з новою назвою, всі облікові записи користувачів збереглися.

Зараз стартап приймає 300 замовлень на добу, у середньому на 1500 грн. До кінця 2021 року Савченко планує вийти на 500 доставок і 2000 грн. Далі - запуск мережі в Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі.

Як буде масштабуватися Goodex?

Йти у гібридний формат. У Києві у компанії один даркстор на 1200 квадратних метрів, до кінця року планують запустити другий на 600 кв.м. Далі компанія буде відкривати магазини зі звичайним торговельним залом і закритим складом для доставки. Такий формат вже тестують у Польщі.

Також стартап планує додати до асортименту більше продукції від крафтових виробників, яких немає у мережевих супермаркетах. Таким чином Савченко планує збільшити маржинальність бізнесу з 25% до 30-35%.

На нові проекти стартапу знадобиться близько $2 млн. «Поки вкладаємо самі», - говорить Савченко. Шукати інвесторів будуть після того, як Goodex відкриється як мінімум у п'яти нових містах. З лютого 2020 року, за даними Crunchbase, компанія інвестувала у сервіс доставки продуктів $2,8 млн. Стартап працює у Києві, Вінниці та польському Бидгощі. З моменту заснування Foodex24 наростив клієнтську базу до 20 000 осіб. Виручка за 2020 рік - 30 млн грн, але показники зростають. За серпень 2021-го компанія виручила $500 000, стверджує Савченко. За рік компанія досягла обороту у 15 млн грн на місяць, а маржинальність бізнесу склала 26%.

В Україні свої дарк-стори вже розвиває Cooker і Glovo. Плани з розвитку експрес-доставки і мережі власних дарксторів є в українського Rocket і естонського Bolt, відзначає Forbes.

Що відомо про Fresh Food?

Сервіс за кілька тижнів запустили навесні 2020 го під час карантину екс-подружжя фотограф Катерина Гончар і Вадим Черняк, у якого було харчове виробництво, склади, холодильники і власна логістика.

Сайт зібрали на платформі для створення інтернет-магазинів "Хорошоп", доставку організували день у день, просування - в Instagram. Звідти прийшло близько 3 000 клієнтів, каже Гончар.

На момент угоди у Fresh Food було 7 000 клієнтів, які хоча б один раз скористалися сервісом. Компанія доставляла до 100 замовлень у день із середнім чеком 1200-1400 грн. Виручка за 2020 рік склав близько 20 млн грн, стверджує засновниця. Однак у 2021-м основні бізнеси засновників почали оживати і на розвиток доставки не вистачало ресурсів. «Кидати було шкода», - каже Гончар. Купити бізнес партнери запропонували Савченко.

За словами засновника Foodex24, вони купували не бізнес, а клієнтську базу. «Нас зацікавила їх експертиза у залученні нової аудиторії через Instagram, вони зачепили саме суперплатоспроможних клієнтів», - говорить Савченко. Поглинання завершилося у серпні 2021 року. Гончар вийшла зі складу власників, але продовжить займатися маркетингом і клієнтським сервісом в оновленій компанії.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.