Онлайн-супермаркет Foodex24 за рік досяг обороту у 15 млн грн на місяць. У планах компанії — вихід на нові ринки

08.07.2021
572

Фото: Foodex24

Український онлайн-супермаркет Foodex24 за рік досяг обороту у 15 млн грн на місяць, а маржинальність бізнесу склала 26%. Плани до кінця року — вийти на 32-35%. Про це повідомляє All Retail.


Зараз кількість поставок Foodex24 зросла з 20 до 300 в день, а собівартість логістики знизилася з 200 грн до 80 грн за замовлення.

Як зазначає засновник Владислав Савченко, цей бізнес він починав без співзасновників, але наймав консультантів. Для підкріплення старту він запустив челлендж в YouTube, де розповідав як створити супермаркет за 14 днів.

Його інвестицій на старті бізнесу склали $ 1,6 млн. З них $ 200 000 пішло на консалтинг.

Тепер у планах подальшого розвитку Foodex24 розширення на інші міста України, а також за кордон. На які ринки планується експансія — Савченко не уточнив.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.