Goodex поглинув онлайн-магазин FoodLogistic. Це дозволить зменшити граничну суму для безкоштовної доставки та покращити сервіс

07.12.2021
2005

Фото: Портал Акцент

Український сервіс доставки продуктів Goodex (раніше Foodex 24) придбав онлайн-магазин FoodLogistic. Це дозволить зменшити граничну суму для безкоштовної доставки та покращити сервіс Про це повідомляє AIN.


У результаті угоди Goodex отримала базу 4 000 клієнтів сегменту VIP із середнім чеком у 2500 грн. Також були придбані такі нематеріальні активи як торгова марка FoodLogistic, мобільний додаток, сайт та соціальні мережі.

У планах Goodex — збільшувати капіталізацію компанії та кількість замовлень. Серед пріоритетних цілей – збільшення маржинальності бізнесу з 25 до 35%.

«Купівля FoodLogistic також дозволить зробити пакування продуктів більш екологічним. Сьогодні ми активно ростемо, маємо клієнтську базу у 21 000 осіб і не плануємо зупинятися на цьому», – розповідає Владислав Савченко, засновник Goodex.

Нагадаємо, у вересні стало відомо, що Foodex24 поглинув сервіс доставки продуктів Fresh Food за $ 300 000, а також змінив бренд на  Goodex.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.