Дослідження: у 2021 році кількість споживачів у США, які замовляють продукти онлайн, зросла в два рази у порівнянні з 2019 роком

03.09.2021
2956

Соціологічна служба Gallup провела дослідження у США згідно з яким, різко збільшилася популярність доставки.  Про це повідомляє Gallup.


 

Кількість онлайн-замовлень продуктів харчування значно зросла

Відсоток дорослих американців, які замовляють продукти онлайн для самовивозу або з доставкою принаймні щомісяця, подвоївся — 11% у 2019-му проти 23% у липні 2021 року.

13% респондентів купують продукти в інтернеті кілька разів на рік (9%) або рідше (4%). Незважаючи на зростання використання цього методу для покупок, він далеко не універсальний, оскільки 64% дорослого населення США як і раніше говорять, що ніколи не роблять цього. 

Зниження частих особистих покупок в офлайн магазинах

Більшість американців продовжують ходити у звичайні магазини, щоб купувати продукти раз на тиждень (48%) або частіше (31%). При цьому число тих, хто говорить про те, що він багато разів відвідує продуктові магазини протягом тижня, знизилося на 6% у порівнянні з аналогічним опитуванням у 2019 році.

Американці рідше харчуються поза домом

Кількість американських обідів поза домом помітно знизилася. Проте 74% американців кажуть, що вони їдять у ресторані не рідше одного разу на місяць, у порівнянні з 87% два роки тому. Найбільше зниження спостерігається у тих, хто говорить, що їсть не вдома частіше, ніж раз на тиждень, тут показник знизився  на сім пунктів - до 17%.

Незначне зростання обсягів їжі на винос і доставки

У травні 2020 року Gallup виявив, що у США повідомляють про збільшення споживання продуктів на винос і доставки.

На сьогодні  74% дорослого населення США кажуть, що замовляють їжу у ресторані не рідше одного разу на місяць, в тому числі 25% роблять це раз на тиждень і 14% частіше.

Частота використання наборів для приготування їжі майже не змінилася 

Використання американцями наборів для приготування їжі, які містять свіжі продукти і доставляються прямо додому, не сильно відрізняється від того, що було у 2019 році. В цілому, тільки 15% дорослих у США кажуть, що коли-небудь використовували такий набір, при цьому 6% роблять це не рідше одного разу на місяць і на 9% рідше.

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.