У 2021 році 90% європейських компаній збільшили свої онлайн-продажі

22.12.2021
3053

Фото: Depositphotos

У переважній більшості європейських малих та середніх компаній обсяг онлайн-продажів за підсумками 2021 року покаже зростання, йдеться у звіті зі свіжого опитування Sendlane. Майже кожна п'ята компанія показала зростання продажу щонайменше 40%. Однак ці компанії також зіткнулися із низкою проблем.


Більшість компаній значно збільшила свій прибуток

Sendlane опитав 150 малих та середніх компаній з обсягом продажів менше 44 млн EUR, щоб скласти уявлення про поточний стан ринку електронної комерції.

За даними опитування, 34% компаній збільшили продажі на 10-20%, 33% - на 20-40%, а 21% - на 40%. До 90% респондентів збільшили загальний прибуток на 10% і більше.

Крім зростання продажів, швидко зростала і рентабельність: 90% опитаних компаній збільшили загальний прибуток на 10% і більше. Більшість компаній очікують, що ці тенденції збережуться. Майже 93% очікують подальшого зростання продажів, при цьому 28% респондентів чекають, що зростання становитиме як мінімум 40%.

Зростання трафіку

Зі зростанням продажів та прибутку компанії також помітили і зростання свого трафіку. Більшість (90%) із них повідомили про збільшення його на 10% та більше відсотків. Цікаво, що за даними аналітиків, акції та розпродажі більше не є основними драйверами трафіку, споживачі просто поступово частіше роблять покупки.

Інвестиції

Через зростання попиту онлайн-компанії вкладають більше коштів у свої технології. До 85% ритейлерів зробили більші інвестиції в e-commerce, ніж рік тому. У тому числі 46% витратили щонайменше 40%, ніж роком раніше.

Основні проблеми

Незважаючи на великі успіхи, досягнуті цими компаніями, більшість із них також зіштовхнулися з проблемами у 2021 році. До 35% заявили, що кібершахрайство було їх найбільшою проблемою, далі йшли фінансові умови, що впливають на купівельну спроможність (18%), затримки доставки (13%) та стабільність веб-сайтів (8%). Незважаючи на труднощі, 53% респондентів вважають поточний стан e-commerce є "сильним", а 39% - "дуже сильним".

Споживачі втомилися від рекламних повідомлень

Принаймні 67% респондентів вважають, що споживачі втомилися від рекламних повідомлень. До 21% респондентів заявили, що їм слід спробувати знайти нові способи взаємодії з клієнтами, а 23% - що їм слід змінити канали, які вони використовують. До 39% заявили, що маркетологам слід інвестувати у персоналізований обмін повідомленнями. Попри це, 89% компаній планують збільшити обсяг своїх маркетингових повідомлень у 2022 році.

Фото: Depositphotos

Переклад: Людмила Будіна

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.