Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.
Збої у глобальних ланцюжках поставок продовжаться у першій половині 2022 року. Це відобразиться на рітейлерах
Збої у глобальних ланцюжках поставок майже гарантовано продовжаться у першій половині 2022 року через Дельта-варіант коронавіруса і вплинуть на роздрібних продавців, повідомляє Bloomberg.
Компанії, які страждають від нестачі ключових компонентів і підвищення цін на сировину та енергоресурси, змушені торгуватися за місця на судах, доводячи фрахтові ставки до рекордних значень. Відзначається, що зараз вартість відправки контейнера з Азії у Європу приблизно у 10 разів вище, ніж у травні 2020 року. Так, вартість відправки контейнера з Шанхая у Лос-Анджелес збільшилися більш ніж у шість разів.
Великі рітейлери, як правило, укладають довгострокові контракти з контейнерними лініями. Однак азіатське виробництво спирається на мережі з десятків тисяч дрібних і середніх виробників, які часто організовують доставку через логістичні фірми і експедиторів. Ті, у свою чергу, щосили намагалися забезпечити замовлення для клієнтів, оскільки судновласники продають їх тим, хто пропонує найвищу ціну.
Відзначається, що існуючу проблему на ринку логістики посилює політика «нульової терпимості» Китаю до коронавіруса і практика закриття роботи контейнерних терміналів при виявленні коронавіруса навіть у одного з працівників.
Нагадаємо, раніше стало відомо про те, що морські порти зіткнулися з найбільшою кризою з початку контейнерних перевезень. Збільшення попиту на доставку під час карантину викликало затримки, що призвело до зростання цін.
Джерело: Depositphotos