МХП відмовиться від бренду "Наша Ряба"

27.08.2021
2930

Наша ряба

Компанія "Миронівський хлібопродукт" (МХП) більше не буде використовувати логотип бренду "Наша Ряба" на упаковках своєї продукції, про це повідомив засновник МХП Юрій Косюк у своєму Facebook.


 

Замість логотипу "Нашої Ряби" на упаковках з курятиною МХП тепер розміщено напис «Та сама курочка». Косюк заявив, що якість продукту важливіше, ніж упаковка.

Крім того, він додав, що на честь кожного року існування бренду компанія виставила 20 цифрових копій логотипу "Наша Ряба" у NFT форматі на криптовалютній біржі Binance і незабаром відкриється аукціон. Кошти від продажу будуть передані на благодійність.

Нагадаємо, раніше МХП заявила про те, що до кінця 2021 року у планах агрохолдингу відкрити 150 торгових точок мережі "М`ясомаркет", розширивши її до 200 магазинів. Крім того, влітку 2021 року холдинг Косюка почав розвивати нову мережу "М`ясомаркет". До кінця року планується відкрити 50 магазинів мережі.

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.