Їжа та шопінг. Як кулінарні опції у магазинах підвищують якість клієнтського досвіду?

30.08.2021
3709
 Еда и шоппинг. Как кулинарные опции в магазинах повышают качество клиентского опыта?

Фото: Marks&Spencer

Їжа - центральна частина нашого життя, що добре для продуктових рітейлерів. Як роздрібні мережі можуть розширити ключову роль, яку вони відіграють у житті своїх клієнтів, поєднуючи покупки з їжею? Про кулінарні тенденції у рітейлі пише журнал Euroshop.

 Турбота про харчування і здоровий спосіб життя, покупки без упаковки і стійке сільське господарство - головні тенденції останніх кількох років. Роздрібні компанії і ресторатори не можуть дозволити собі ігнорувати їх. Недавня пандемія також змінила звички споживачів.

Продуктові магазини, які просто продають макарони у коробці і соуси у банці, можуть втратити тенденцію і можливість залучити, утримати і зацікавити своїх клієнтів. FMI, американська асоціація харчової промисловості, у своєму звіті «Сила громадського харчування у рітейлі за 2021 рік» заявляє, що 39% споживачів розглядають продуктові магазини, як альтернативне джерело страв, приготованих будинку або замовлених у ресторанах.

Ось кілька міжнародних прикладів, які демонструють, як рітейлери з різних секторів перетворюють покупки на задоволення і беруть на себе центральну роль у житті своїх клієнтів.

Обід після покупок

 

Прилавок самовивозу обідів у супермаркеті Kroger

З 2019 року американська мережа супермаркетів Kroger співпрацює з ClusterTruck, технологічним стартапом, який управляє ресторанами тільки з доставкою, так званими «чорними кухнями», призначеними для приготування і доставки онлайн-замовлень готових страв. Партнери запустили Kroger Delivery Kitchens в Індіані і Огайо, пропонуючи клієнтам їжу без плати за доставку.

В умовах пандемії COVID-19 Kroger розширив концепцію, включивши до неї «темні кухні». Рітейлер перепрофілював приблизно 92 кв. м. у кожному магазині, щоб створити кулінарний простір, де співробітники ClusterTruck зможуть приготувати свіжі страви, які клієнти можуть забрати у магазині після того, як зроблять покупки. Клієнти можуть замовити з меню з більш ніж 80 страв. Ден Де Ла Роса, віце-президент групи Kroger по мерчандайзингу свіжих продуктів, впевнений, що компанія задовольняє стійкий споживчий попит на швидкі свіжі страви ресторанної якості.

Багато роздрібних мережі пропонують ресторани, бістро, кафе або інші варіанти повсякденної трапези для споживачів, які хочуть завершити свій шопінг кулінарними враженнями.

Selfridges, мережа елітних універмагів у Великобританії, показує, як ідеально поєднувати дизайн бренду і гастрономію з Alto, своїм рестораном на даху. Влітку протягом чотирьох місяців ресторан оформлений у стилі Dior, а декорації - з останньої колекції Dior Maison, лінії домашнього декору культового бренду.

 

У рамках програми оновлення магазинів британський міжнародний рІтейлер Marks&Spencer також надає новий вид своїм кафе M&S. У новому магазині Solihull Sears - одному з приблизно 350 кафе роздрібної мережі - клієнтів запрошують У ресторан з новим ремонтом і сучасним дизайном. «Будь то обід у перервах між покупками одягу, швидкий перекус після отримання замовлення Click&Collect або поїздка на сімейний сніданок, для багатьох клієнтів відвідування M&S Café є ключовою частиною покупок», - йдеться у прес-релізі.



Sam's Club, підрозділ Walmart Inc., покладається на поп-апи, щоб вивести кулінарний досвід на новий рівень. Компанія управляє фургонами з їжею, які регулярно зупиняються у деяких магазинів Sam's Club, де члени його клубу можуть купити готову їжу.

 

З магазину на вашу кухню

Kroger об'єднався з декількома медіа і технологічними партнерами і розробив Chefbot, свій інструмент для створення рецептів на базі штучного інтелекту, щоб задовольнити потреби клієнтів Kroger, які люблять готувати, але яким бракує натхнення. Клієнти можуть завантажити фото трьох інгредієнтів зі своєї кухні, а потім опублікувати зображення у Twitter на @KrogerChefbot. Завдяки штучному інтелекту Chefbot ідентифікує інгредієнти, а потім сканує тисячі унікальних рецептів, щоб у кінцевому підсумку надати список індивідуальних рекомендацій.

Британська мережа супермаркетів Waitrose також намагається отримати запрошення на кухню своїх клієнтів. Учасники кулінарної школи Waitrose&Partners можуть відвідувати віртуальні кулінарні класи, як для дорослих, так і для дітей.

Завдяки їжі роздрібні мережі отримують можливість краще пізнати своїх клієнтів, надихнути їх і використовувати творчі інструменти для заробітку і створення лояльної і цікавої клієнтської бази. Натхнення і клієнтоорієнтована стратегія - ключ до успіху у цій ситуації.

Текст і фото: Mag Euroshop

Переклад: Юлія Белінська

 

Читайте свіжі новини та аналітику про рітейл та інтернет-торгівлю в Україні та світі на нашій сторінці в Facebook , на нашому каналі в Telegram , а також підписуйтесь на нашу щотижневу e-mail розсилку.